Wednesday, January 26, 2011

نتایج هندبال قهرمانی جهان


در ادامه پیکارهای ۲۲مین دوره رقابتهای هندبال قهرمانی مردان جهان در سوئد، تیم ملی آلمان با شکست در برابر نروژ، بخت کسب جواز حضور در المپیک ۲۰۱۲ لندن را از دست داد.
در این دیدار نروژ با نتیجه ۳۵ بر ۲۵ به برتری دست یافت تا قهرمان ۲۰۰۷ جهان با سقوط به قعر جدول گروه یک، برای کسب جایگاه یازدهم به دیدار برنده دیدار آرژانتین و صربستان برود.

همچنین در دیداری دیگر کرواسی با نتیجه ۲۸ بر ۲۴ لهستان را از پیش رو برداشت. با این نتیجه کرواسی با قرار گرفتن در جایگاه سوم گروه خود، مستقیما به المپیک لندن صعود کرد. اما لهستان هم برای صعود به المپیک سال ۲۰۱۲ باید در برابر مجارستان به پیروزی دست یابد تا به عنوان تیم هفتم به این رقابتها راه یابد.

همچنین در دیداری دیگر، اسپانیا، قهرمان سال ۲۰۰۵ جهان، با پیروزی در برابر مجارستان به صدر جدول گروه خود صعود کرد. در این دیدار که ، اسپانیا با نتیجه ۳۰ بر ۲۴ حریفش را از پیش رو برداشت تا در حالیکه تنها یک دیدار در برابر فرانسه دارد، به صدر جدول صعود کند. البته فرانسه باید از سد ایسلند، دارنده مدال نقره المپیک پکن بگذرد

و در در دیداری دیگر از ۲۲مین دوره رقابتهای هندبال قهرمانی جهان در سوئد ، صربستان با نتیجه نزدیک ۲۶ بر ۲۵، از سد آرژانتین عبور کرد. با این نتیجه، صربستان باید برای کسب مقام نهم به مصاف نروژ برود. حال آنکه آرژانتین که در قعر جدول قرار دارد برای به دست آوردند رده یازدهم باید به جدال با آلمان بپردازد.

No comments:

Post a Comment