Tuesday, January 4, 2011

بازگشت هنین با پیروزی


پیروزی تیم بلژیک در برابر قزاقستان در چارچوب مسابقات تنیس هاپمن، فرصتی بود برای بازگشت ژستین هنین به دنیای تنیس.
نفر نخست سابق تنیس زنان جهان که به مدت شش ماه به دلیل مصدومیت آرنج از میادین به دور بود، امروز در نخستین دیدارش موفق شد با نتیجه دو بر صفر سسیل کاراتانچوا را از پیش رو بردارد. در ادامه روبن بمل مانس هم موفق شد با همین نتیجه آندری گولوبف را شکست دهد تا بلژیک دو بر صفر از حریفش پیش افتد. در دوبل مختلط هم این بلژیک بود که به برتری رسید تا در مجموع با نتیجه سه بر صفر از سد قزاقستان بگذرد و به صعود به دور بعد امیدوار باشد.

در دیگر دیدار این مسابقات تیم صربستان با پیروزی نوواک ژوکویچ و آنا ایوانوویچ با نتیجه دو بر صفر از استرالیا پیش افتاد. در انفرادی زنان آنا ایوانوویچ دو بر صفر و با نتایج ۶ بر۴ و ۶ بر صفر آلیسیا مولیک را از پیش رو برداشت. سپس نوواک ژوکوویچ، نفر سوم تنیس مردان جهان، با همین نتیجه لیتون هیوئیت را پشت سر گذاشت تا صربستان با نتیجه دو بر صفر از این حریف پیش بیفتد.

همچنین روز گذشته آمریکا با هنرنمایی بتانی ماتک سند و جان ایسنر ۳ بر صفر از سد فرانسه گذشت. پس از پیروزی ماتک سند در دوبل مختلط هم آمریکا به برتری رسید تا در مجموع با نتیجه سه بر صفر حریفش را مغلوب کند. زوج جان ایسنر و بتانی ماتک سند با وجود شکست در ست اول در برابر نیکلاس ماهوت و کریستینا ملادنوویچ موفق شدند در آخر با نتیجه دو بر به پیروزی دست یابند تا تیم آمریکا نیز امیدوار به صعود شود.

No comments:

Post a Comment