Tuesday, January 11, 2011

شکستی دیگر در کارنامه باستن سلتیکس


در ادامه مسابقات لیگ ملی بسکتبال آمریکا، ان بی ای، شب گذشته سه دیدار برگزار شد که در یکی از مهمترین آنها باستن سلتیکس در برابر هیوستن راکتس تن به شکست داد.
در این دیدار که به میزبانی سلتیکس برگزار شد، تیم میهمان با نتیجه نزدیک 108 بر 102 این تیم را شکست داد. در این بازی آرون بروکس، فوروارد قدرتی هیوستن توانست با کسب ۲۴ امتیاز و یک ریباند، نقش مهمی در پیروزی تیمش در برابر سلتیکس داشت.

در دیداری دیگر ممفیس گریزلیز در برابر شارلوت بابکتس تن به شکست داد. در این دیدار که به میزبانی شارلوت برگزار شد، این تیم توانست با نتیجه ۹۶ بر ۸۲ میهمانش را از پیش رو بردارد. استیفن جکسون، شوتینگ گارد سیو دو ساله شارلوت با کسب ۲۷ امتیاز و شش ریباند، نقش به سزایی در پیروزی تیمش داشت. در تیم ممفیس هم زک رندالف با کسب ۱۵ امتیاز و ۱۵ ریباند امتیاز آورترین بازیکن تیمش بود. ضمن آنکه حامد حدادی ستاره ایرانی این تیم باز هم فرصت حضور در میدان را به دست نیاورد.

درآخرین دیدار هم شیکاگو بولز در برابر دیترویت پیستونز با 95 بر 82 به برتری دست یافت. در این دیدار که به میزبانی شیکاگو برگزار شد، دریک روز، گارد قدرتی ۲۲ ساله این تیم با کسب ۲۹ امتیاز و ۵ ریباند، عملکردی درخشان داشت.

No comments:

Post a Comment