Sunday, January 9, 2011

چند خبر از اسکی


در ادامه مسابقات جام جهانی اسکی، و در مارپیچ بزرگ ، آکسل لوند سویندال و کایپرین ریچارد مشترکا به مقام نخست دست یافتند.
در این رقابت که دیروز در آدلبودن سوئیس برگزار شد، سویندال نروژی و ریچارد فرانسوی، هر دو با ثبت زمان دو دقیقه و ۲۵ ثانیه و ۲۸ صدم ثانیه به مقام نخست دست یافتند و پس از آنها، توماس فانارای فرانسوی و بنیامین رایش اتریشی رده های بعدی را به خود اختصاص دادند. در رده بندی کلی مارپیچ بزرگ، تا این مرحله، تد لیجتی آمریکایی در صدر قرار دارد و سویندال و ریچارد رده های دوم و سوم را به خود اختصاص داده اند. اما در رده بندی کلی جام جهانی سویندال با ۴۳۵ امتیاز پیشتاز است و میشائیل والچهوفر و ایویکا کوستلیچ در رده های بعدی قرار دارند.


همچنین در رقابتهای پرش با اسکی جام جهانی، مارتین کوچ اتریشی به مقام نخست دست یافت.
در این مسابقات که در جمهوری چک برگزار شد، کوچ که به مقام قهرمانی پرش با اسکی تیمی در المپیک زمستانی ۲۰۰۶ دست یافته در دور اول ۲۱۱و نیم در دور دوم ۲۱۳ متر پرید تا با کسب ۴۲۵.۲ امتیاز ، مقام نخست را به خود اختصاص دهد. پس از مارتین کوچ، هموطنش توماس مورگنسترن و آدام مالایز از لهستان به ترتیب در رده های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند

و در مسابقات اسنوبورد داووس سوئیس سباستین توتانت و جمی اندرسون به مقام نخست قسمت مردان و زنان دست یافتند. در رقابتهای اسنوبورد مردان، سباستین توتانت کانادایی با پشت سر گذاشتن مارک مک موریس کانادایی و اریک ویلت آمریکایی به مقام نخست و جایزه ۱۵ هزار دلاری این مسابقات دست یافت. در رقابتهای زنان اسنوبورد داووس سوئیس هم جمی اندرسون با پیروزی در برابر سارکا پانکوچووا از جمهوری چک مقام نخست این مسابقات را به خود اختصاص داد.

No comments:

Post a Comment