Monday, January 3, 2011

شکستی دیگر برای مدافع عنوان قهرمانی


در ادامه مسابقات لیگ ملی بسکتبال آمریکا، ان بی ای، شب گذشته هفت دیدار برگزار شد، که طی یکی از آنها، بار دیگر لس انجلس لیکرز تن به شکست داد.
در این دیدار که به میزبانی لیکرز برگزار شد، ممفیس گریزلیز موفق شد با نتیجه ۱۰۴ بر ۸۵ این تیم را از پیش رو بردارد. رودی گی، شوتینگ فوروارد ۲۴ ساله ممفیس در این دیدار با کسب ۲۷ امتیاز و ۵ ریباند نقش مهمی در پیروزی تیمش در برابر مدافع عنوان قهرمانی داشت. حامد حدادی، ستاره ایرانی ممفیس در این دیدار فرصت حضور در میدان را نیافت.

در دیداری دیگر، تیم دوم لس انجلس هم تن به شکست داد. آتلانتا هاوکس که در خانه لس انجلس کلیپرز به میدان رفته بود، موفق شد با نتیجه ۱۰۷ بر ۹۸ این تیم را از پیش رو بردارد. جو جانسون، شوتینگ گارد ۲۹ ساله آتلانتا در این دیدار ۲۹ امتیاز و ۳ ریباند برای تیمش به دست آورد. در تیم کلیپرز هم بلیک گریفین با کسب ۳۱ امتیاز و ۱۵ ریباند، امتیاز آورترین بازیکن تیمش بود.

همچنین در دیگر دیدار شب گذشته، باستن سلتیکس ۹۳ بر ۷۹ تورنتو رپتورز را از پیش رو برداشت. در این دیدار که به میزبانی تورنتو برگزار شد، پاول پیرس، شوتینگ فوروارد ۳۳ ساله باستن با به دست آوردن ۳۰ امتیاز و ۷ ریباند، یک تنه تیمش را به پیروزی رساند. در سایر دیدارها نیویورک نیکز ۹۸ بر ۹۲ ایندیانا پیسرز را مغلوب کرد، دالاس موریکس ۱۰۴ بر ۹۵ کلیولند کاوالیرز را از پیش رو برداشت، هیوستن راکتس در برابر پوورتلند تریل بلیزرز با نتیجه ۸۵ بر ۱۰۰ شکست خورد و دیدار دو تیم فینیکس سانز و ساکرامنتو کینگز با نتیجه ۹۴ بر ۸۹ به سود ساکرامنتو به پایان رسید.


No comments:

Post a Comment