Tuesday, January 4, 2011

اعلام بازنشستگی فاور


هفته هفدهم لیگ ملی فوتبال آمریکایی، ان اف ال، تحت تاثیر اعلام بازنشستگی برت فارو قرار گرفت.
این کوارتربک ۴۱ ساله که تا کنون سه بار به عنوان با ارزشترین بازیکن انتخاب شده، پس از دیدار مینه سوتا وایکینگز و دیترویت لاینز اعلام کرد که پس از ۲۰ سال، بازنشسته میشود. فارو در این دیدار به علت علائم ضربه مغزی در ترکیب تیمش حضور نداشت. البته این سومین بار است که این بازیکن کهنه کار که پدربزرگ هم شده است اعلام بازنشستگی می کند

اما در یکی از بازیهای این هفته، مدافع عنوان قهرمانی نیواورلینز سینتس در خانه با نتیجه ۱۳ بر ۲۳ در برابر تامپا بی باکانیرز شکست خورد. در این دیدار جاش فریمن، کوارتربک ۲۲ ساله تامپا بی، با ارسال پاسهایی به طول ۲۵۵ یارد که به دو تاچ داون هم منجر شد، نقش مهمی در پیروزی تیمش داشت.

در دیداری دیگر، واشینگتن ردسکینز، مسابقات فصل عادی را با شکست به پایان رساند. در دیداری که در استادیوم فدکس فیلد و به میزبانی واشینگتن برگزار شد، این تیم در برابر نیویورک جاینتس با نتیجه نزدیک ۱۷ بر ۱۴ تن به شکست داد تا این فصل را با ۱۰ باخت و ۶ پیروزی به پایان برساند. در این دیدار رکس گرازمن که جانشین مک نب شده، پاسهایی به طول ۳۳۶ یارد فرستاد که به ۲ تاچ داون هم ختم شد اما باز هم نتوانست مانع از کشست تیمش شود.

اما دالاس کابویز در دیداری خارج از خانه، با نتیجه نزدیک ۱۴ بر ۱۳ فیلادلفیا ایگلز را از پیش رو برداشت. در این دیدار فیلادلفیا بیش از میهمانش صاحب توپ بود اما این دالاس بود که با پیروزی با یک اختلاف در وقت چهارم توانست این دیدار را به سود خود به پایان ببرد.

No comments:

Post a Comment