Tuesday, January 4, 2011

نتایج شب گذشته ان بی ای


شب گذشته در ادامه مسابقات لیگ ملی بسکتبال آمریکا، شش دیدار برگزار شد که در یکی از آنها میامی هیت، در خانه شارلوت بابکتس توانست این تیم را با نتیجه ۹۶ بر ۸۲ از پیش رو بردارد.
در این دیدار لبران جیمز باز هم در ترکیب میامی درخشید و با کسب ۳۸ امتیاز و ۹ ریباند ستاره تیمش بود. در تیم شارلوت هم استیفن جکسون با به دست آوردن ۲۲ امتیاز و دو ریباند باز هم نتوانست مانع از شکست خانگی تیمش شود.

در دیداری دیگر باستن سلتیکس با پیروزی۹۶ بر ۹۳ مینه سوتا تیمبرولوز به روند پیروزیهای خود ادامه داد. در این دیدار که به میزبانی باستن برگزار شد، پاول پیرس با کسب ۲۳ امتیاز و ۶ ریباند نقش مهمی در پیروزی تیمش داشت. در تیم تیمبرولوز هم مایکل بیزلی، فوروارد قدرتی ۲۱ ساله این تیم با به دست آوردن ۱۹ امتیاز و ۳ امتیاز آورترین بازیکن تیمش نام گرفت.

همچنین دیشب اورلاندو مجیک ۱۱۰ بر ۹۰ گلدن استیت وریرز را مغلوب کرد. در این دیدار که به میزبانی مجیک برگزار شد، دوایت هاوارد، سنتر ۲۵ ساله اورلاندو با کسب ۲۲ امتیاز و ۱۷ ریباند بهترین بود. در تیم گلدن استیت هم مونتا الیس، شوتینگ گارد این تیم با ۲۰ امتیاز و ۷ ریباند پر تلاش ظاهر شد. در سه دیدار دیگر، نیواورلینز هورنتس ۸۴ بر ۷۷ فیلادلفیا سونی سیکسرز را از پیش رو برداشت، دنور ناگتس ۱۱۳ بر ۱۰۶ هیوستن راکتس را مغلوب کرد و یوتا جز هم ۱۰۲ بر ۹۷ دیترویت پیستونز را پشت سر گذاشت.

No comments:

Post a Comment