Thursday, January 20, 2011

ِیانکوویچ، نخستین ناکام بزرگ


مسابقات تنیس آزاد استرالیا، امروز، با حذف نفرات سابق تنیس جهان، خوان مارتین دل پوتروی آرژانتینی و یلنا یانکوویچ صربستانی دنبال شد.
اما امروز، تنیس بازانی چون کیم کلایسترز، ورا زووناروا و نادیا پتروا در برابر حریفانشان به پیروزی رسیدند. کیم کلایسترز بلژیکی، بخت سوم قهرمانی این مسابقات که در برابر کارلا سوارز نابارو از اسپانیا به میدان رفته بود موفق شد با نتیجه دو بر صفر حریفش را شکست دهد و قدم به دور بعد این مسابقات بگذارد.
در دیگر دیدار رقابتهای زنان، ورا زووناروای روس در برابر بویانا یووانوفسکی از صربستان به پیروزی رسید. در این دیدار، بخت دوم قهرمانی زنان، در حالیکه ست نخست را به حریفش واگذار کرده بود، توانست در آخر، حریفش را با نتیجه دو بر یک شکست دهد.

همچنین نادیا پتروای روس، بخت سیزدهم قهرمانی این مسابقات در برابر آلیسیا مولیک از استرالیا در دو ست و با نتایج ۶-۴ و ۶-۱ به پیروزی رسید تا راهی دور سوم این مسابقات شود.
اما یلنا یانکوویچ صرب، نخستین ناکام بزرگ این مسابقات زنان لقب گرفت. یانکوویچ که در برابر پنگ شوای چینی قرار گرفته بود، در دو ست و با نتایج ۶-۴ و ۶-۱ از حریفش شکست خورد تا به خانه بازگردد.

در رقابتهای مردان هم رافائل نادال با غلبه بر رایان سوئیتینگ، به دور سوم این مسابقات راه یافت. در این دیدار تنیسور شماره یک مردان جهان حریف آمریکایی خود را با نتیجه قاطع سه بر یک به شکست داد تا راهی دور سوم این مسابقات شود.

در دیداری دیگر، رابین سودرلینگ سوئدی، بخت چهارم قهرمانی این مسابقات، در برابر ژیل مولر از لوگزامبورگ با نتیجه سه بر صفر به پیروزی دست یافت و او هم گام به دور سوم مسابقات گذاشت.


No comments:

Post a Comment