Wednesday, January 5, 2011

نخستین پیروزی لیکرز پس از هفته ها شکست


در ادامه مسابقات بسکتبال لیگ ملی آمریکا، ان بی ای، شب گذشته هفت دیدار برگزار شد که طی یکی از آنها نیویورک نیکس موفق شد با نتیجه ۱۲۸ بر ۱۱۵ از سد سن آنتونیو اسپرز، موفق ترین تیم این فصل لیگ ان بی ای بگذرد .
در این دیدار که به میزبانی نیویورک برگزار شد، این تیم هر چهار وقت بازی را با پیروزی به پایان برد. ویلسون چندلر، شوتینگ فوروارد این تیم با کسب ۳۱ امتیاز و نه ریباند، ستاره تیمش بود.

در دیداری دیدار دیگر، ممفیس گریزلیز، در خانه با نتیجه ۱۱۰ بر ۱۰۵ در برابر اوکلاهوما سیتی تاندر، به پیروزی رسید. در این دیدار که حامد حدادی، ستاره ایرانی ممفیس باز هم فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد، زَک رندولف، فوروارد قدرتی بیست و نه ساله این تیم، با کسب ۳۱ امتیاز و ۱۶ ریباند نقش مهمی در پیروزی تیمش داشت. در ترکیب اوکلاهوما سیتی هم، کوین دورانت، با کسب ۲۸ امتیاز و ۹ ریباند امتیاز آورترین بازیکن تیمش بود.

همچنین در دیگر دیدار شب گذشته، میامی هیت، در ادامه پیروزیهایش، در برابر میلواکی باکس هم، به برتری دست یافت. در این دیدار که با نتیجه ۱۰۱ بر ۸۴ بسود هیت به پایان رسید، لبران جیمز در کنار دواین وید، شوتینگ گارد ۲۸ ساله این تیم، که ۳۴ امتیاز و ۴ ریباند، به ثبت رساند بار دیگر خوش درخشید.

امادیشب، لس انجلس لیکرز هم، پس از چند هفته ناکامی و شکست، در برابر دیترویت پیستونز به برتری دست یافت. در این دیدار پائو گسول، سنتر سی ساله لیکرز با کسب ۲۱ امتیاز و ۷ ریباند نقش مهمی در پیروزی ۱۰۸ بر ۸۳ تیمش در برابر دیترویت داشت.

No comments:

Post a Comment