Tuesday, January 25, 2011

در ۲۲مین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان جهان، تیمهای مدعی راهی نیمه نهایی شدند


در ۲۲مین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان جهان، تیمهای مدعی راهی نیمه نهایی شدند.
در۲۲مین دوره رقابتهای هندبال قهرمانی جهان که با حضور ۲۴ تیم از ۲۳ دیماه در ۸ شهر مختلف سوئد آغاز و تا دهم بهمن پیگیری میشود، شب گذشته تیم اسپانیا با پیروزی در برابر ایسلند به نیمه نهایی این مسابقات راه یافت.در این دیدار که در جونکوپینگ سوئد برگزار شد، اسپانیا با نتیجه ۳۲ بر ۲۴ حریفش را از پیش رو برداشت تا راهی نیمه نهایی این مسابقات شود.

در دیگر دیدار گروه یک، آلمان قهرمان سال ۲۰۰۷ جهان، با شکست در برابر مجارستان از راهیابی به نیمه نهایی باز ماند. آلمان که در نیمه نخست با نتیجه ۱۰ بر ۸ از حریفش پیش بود،در پایان با نتیجه نزدیک ۲۷ بر ۲۵ از حریفش شکست خورد، تا مجارستان به رده چهارم جدول گروه یک صعود کند.

اما ملی‌پوشان هندبال فرانسه، مدافع عنوان قهرمانی المپیک، در برابر نروژ با نتیجه ۳۱ بر ۲۶ به برتری دست یافت. با این نتیجه فرانسه پس از اسپانیا در رده دوم جدول گروه یک قرار گرفت و بهمراه این تیم به نیمه نهایی مسابقات هندبال قهرمانی مردان جهان راه یافت. کره جنوبی، بحرین و ژاپن تیمهای اول تا سوم رقابت‌های قهرمانی آسیا، نماینده قاره کهن، در این رقابتها بودند. تیم ملی هندبال ایران، نایب‌قهرمان بازیهای آسیایی گوانجو، نتوانست به این رقابتهاراه یابد. اما محسن کرباسچی و مجید کلاهدوزان دو داور ایران، در جمع داوران مسابقات این دوره هستند.

No comments:

Post a Comment