Tuesday, January 11, 2011

خبرهایی از جام ملتهای آسیا


در نخستین دیدار از گروه سوم رقابتهای جام ملتهای آسیا، تیم‌های ملی امارات و کره شمالی، با تساوی به کار خود خاتمه دادند.
در روز پنجم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا امروز، تیم‌های امارات و کره شمالی در ورزشگاه قطر اسپورت دوحه، با قضاوت سوبخیدین از مالزی مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل رضایت دادند.
تیم فوتبال کره شمالی درحالی برابر امارات به نتیجه تساوی بدون گل رضایت داد كه مي‌توانست برنده بازي باشد. این تیم در دقیقه هفت توسط هونگ یونگ چو یک ضربه پنالتی را از دست داد. اماراتی ها در بازي برابر كره شمالي، يكي از نمايندگان آسيا در جام جهاني 2010 بازي خوبي را به نمايش گذاشتند ولی راه دروازه ی کره ای ها را پیدا نکرند. تيم کره نیز در 90 دقيقه بازی هم نتوانستن توپ را از خط دروازه حريف‌ عبور دهد و تساوي بدون گل نتیجه نهايي بر روی تابلو ورزشگاه شد. اين دو تيم حريفان ايران در گروه چهارم جام ملت‌هاي آسيا هستند. بازي بعدي امارات با عراق خواهد بود و كره شمالي شنبه با ایران بازی می کند

اما دیروز در در گروه سوم، کره جنوبی در نخستین دیدار خود در این رقابتها، در برابر تیم ملی بحرین به برتری دست یافت.
در این دیدار که در ورزشگاه ثانی بن جاسم برگزار شد، کره جنوبی، یکی از مدعیان قهرمانی این مسابقات، موفق شد حریفش را با نتیجه دو بر یک از پیش رو بردارد. کو جائه چئول، در دقایق ۴۰ و ۵۲ دو بار برای کره گلزنی کرد، ضمن آنکه فوزی عایش در دقیقه ۸۶ توانست یکی از گلها را از روی نقطه پنالتی جبران کند. تیم ملی کره جنوبی در این دیدار از دقیقه ۸۳ و به دنبال اخراج تائه هوی کوئاک با یک یار کمتر به بازی ادامه می داد. با این پیروزی، کره جنوبی با سه امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر پس از تیم ملی استرالیا، در رده دوم جدول قرار گرفت. بحرین هم بدون امتیاز و با تفاضل گل منهای یک، رده سوم جدول گروه سه را به خود اختصاص داد.


No comments:

Post a Comment