Wednesday, January 5, 2011

فهرست نهایی تیم ملی فوتبال ایران


فهرست نهایی 23 بازیکن تیم ملی فوتبال ایران، برای حضور در رقابتهای جام ملتهای آسیا، با جابجایی محسن بنگر، با ابوذر رحیمی، امروز، اعلام شد.
۲۳بازیکن ایران در این بازیها ، مهدی رحمتی ، ابراهیم میرزاپور، شهاب گردان ، خسرو حیدری ، فرشید طالبی، جلال حسینی، هادی عقیلی، احسان حاج‌صفی، محسن بنگر، محمد نصرتی، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، قاسم حدادی‌فر، محمد نوری، پژمان نوری، ایمان مبعلی، غلامرضا رضایی، مسعود شجاعی، محمدرضا خلعتبری، کریم انصاری‌فرد، رضا نوروزی، محمد غلامی و آرش افشین، خواهند بود. البته کاروان تیم ملی فوتبال ایران، با ۲۵ نفر همراه، فردا تهران را به مقصد دوحه ترک خواهد کرد.
ایران در حالی باید سه شنبه هفته آینده ۲۱م دیماه، مقابل عراق به میدان برود که دیگر تیمها از جمله میزبان پانزدهمین دوره مسابقات جام ملتهای آسیا هم، خود را آماده رویارویی با حریفان می کند. این رقابتها روز جمعه با دیدار قطر و ازبکستان رسما آغاز خواهد شد و هم اینک ۱۶ تیم راه یافته به این مسابقات، اخرین مراحل آماده سازی خود را پشت سر می گذارند. در حالیکه جام قهرمانی این رقابتها، در خیابانهای دوحه در معرض دید همگان قرار میگیرد، دو تیم قطر و چین، بعنوان نخستین تیمهای حاضر، تمرینات فشرده شان را سپری می کنند. پس از دیدار افتتاحیه، تیمهای چین و کویت به مصاف هم می روند. گفتنی است قطر نخستین کشور عربی است که میزبانی جام ملتها را برعهده دارد.

No comments:

Post a Comment