Monday, January 24, 2011

صعود نادال در استرالیا


هشتمین روز مسابقات تنیس آزاد استرالیا، با پیروزی و صعود نادال به دور یک چهارم نهایی پیگیری شد.
امروزدر ملبورن استرالیا، رافائل نادال اسپانیایی، نفر نخست رده بندی تنیس جهان،در برابر مارین چیلیچ از کرواسی با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید و گام به مرحله بعد گذاشت. بخت اول کسب قهرمانی، در مرحله یک چهارم پایانی اوپن استرالیا، در برابر هموطنش داوید فرر قرار خواهد گرفت.

اما در دیداری دیگر، بخت چهارم قهرمانی، با شکست در برابر تنیسور شماره ۴۶م جهان از دور مسابقات خارج شد. رابین سودرلینگ سوئدی که به مصاف آلکساندر دولگوپولوف از اوکراین رفته بود ۳ بر ۲ در برابر حریفش تن به شکست داد تا از دور مسابقات حذف شود.

اما اندی موری بریتانیایی بخت پنجم قهرمانی این مسابقات، در برابر یورگن ملزر اتریشی ، بخت یازدهم قهرمانی، با نتیجه سه بر صفر به برتری رسید تا در دور یک چهارم نهایی، حریف دولگوپولوف اوکراینی شود.

در گروه زنان ورا زووناروا در برابر ایوتا بِنِسوا به برتری رسید. زووناروای روس که به دنبال سومین حضور متوالی اش در فینال یک گرند اسلم است در برابر حریفش از جمهوری چک، در دو ست و با نتایج ۶-۴ و ۶-۱ به برتری دست یافت تا به دور یک چهارم نهایی این مسابقات راه یابد.

همچنین در دیداری دیگر، کیم کلایسترز بلژیکی، بخت سوم کسب جام با برتری دو بر صفر در مقابل اکاترینا ماکارووا از روسیه، به جمع ۸ تنیس باز برتر این گراند اسلم پیوست.

اما فلاویا پنتا، بخت ۲۲ دوم قهرمانی این مسابقات از ایتالیا، با شکست دو بر یک در برابر پترا کویتووا از جمهوری چک، از دور مسابقات حذف شد. بدین ترتیب در مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای زنان، پترا کویتوا با ورا زوانارووا، کارولین وژنیاکی با فرانچسکا اسکیاوونه، آگنیژکا رادوانسکا با کیم کلایسترز و نا لی با آندره ا پتکوویچ مصاف خواهند داد.

No comments:

Post a Comment