Wednesday, February 16, 2011

دو خبر از فوتبال


پس از آنکه فدراسیون فوتبال ایران، با انصراف کارلوس کیروش پرتغالی، از قبول سرمربیگری تیم ملی روبرو شد، بازی تدارکاتی بعدی تیم ملی هم، مقابل اسکاتلند به صورت رسمی لغو و برزيل جایگزین ایران شد.
اسكاتلندی ها در حالي ديدار دوستانه خود را در ورزشگاه امارات شهر لندن و به ميزباني طلايي پوشان، مقابل برزيل برگزار مي‌كنند كه پيش از اين قرار بود درهمان تاریخ، 27 مارس یا نهم فروردين، بازي دوستانه اي مقابل ايران انجام دهند. گفته میشود ديدار دوستانه اسکاتلند ایران، بدلیل پخش نشدن ديدار ايران و روسيه و ضرر مالي اسپانسر، لغو شده است. ایران بدلیل عدم آمادگی و توانایی در برگزاری دیدار دوستانه با تیمهای بزرگ از اسپانسری در فرانسه، برای برگزاری دو دیدار ایران، برزیل و ایران، روسیه، در ابوظبی سود برد. گفتنی است پس از فرانسه اين دومين بازي دوستانه برزیل در سال 2011 است.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در دومین دیدار تدارکاتی خود برابر تیم ساحلی عمان به پیروزی رسید. دراین بازی که امروز در ماهشهر برگزار شد، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در سه وقت معمول مقابل عمان، هفت بر هفت متوقف شد، تا کار به ضربات پنالتي بکشد.اولين ضربه پنالتي عمان توسط دروازه بان ايران مهار شد تا مسلم مسيگر، بازیکن بوشهری تیم ملی و بهترین گلزن فوتبال ساحلی آسیا در سال 2009 به راحتي تک پنالتي ايران را به گل تبديل کند و ايران به پيروزي برسد. تيم فوتبال ساحلي ايران در بازی نخست خود هم 2 بر یک نایب قهرمان رقابتهای بازیهای المپیک ساحلی عمان را شکست داد.

No comments:

Post a Comment