Tuesday, February 15, 2011

پیروزی یک ۱۵ ساله در اسنوبورد سوئیس


رده نخست قدیمی ترین مسابقه اسنوبورد اروپا، به یک ورزشکار۱۵ ساله رسید.
دررقابتهای اسنوبورد آزاد لیسین که با حضور ۵۰ ورزشکار برتر این رشته، در سوئیس برگزار شد، لوسین کوخ از کشور میزبان به مقام نخست رسید و جایزه ۱۰ هزار دلاری را به خود اختصاص داد. پس از کوخ پانزده ساله، ریستو ماتیلا از فنلاند، مقام دوم شد . نیکلاس متسون از سوئد هم رده سوم را به خود اختصاص داد. این نخستین عنوان کوخ در رقابتهای اسنوبورد اوپن لیسین است.

در ادامه مسابقات جام جهانی اسنوبورد ال جی، در یابولی چین، ناتان جانستون، به مقام نخست هَف پایپ دست یافت. در این مسابقات جانستون، با کسب ۲۷ و ۶ دهم امتیاز، بالاتر از ایوی ژانگ وانچنگ شی از کشور میزبان به مقام نخست دست یافت. پس از او ایوی ژنگ و وانچنگ شی به ترتیب دوم و سوم شدند. در رده بندی کلی، جانستون همراه با ساس فی در صدر قرار دارد.پیست یابولی پیش از این، میزبان بازیهای زمستانی آسیایی در سال ۱۹۹۶ بوده اما این نخستین باراست که چین، وظیفه میزبانی یک مرحله از مسابقات جام جهانی اسکی را بر عهده داشته است

در مرحله دیگری از رقابتهای جام جهانی اسنوبورد، در آلمان، پیتو پیروینن، به مقام نخست رشته ایر اند استایل دست یافت. در این مسابقه که در ورزشگاه المپیک مونیخ برگزار شد، پیتو پیروینن فنلاندی بالاتر از سپ اسمیتس بلژیکی و هالدور هلگاسون ایسلندی، به مقام نخست رسید. با این پیروزی، پیتو هیروینن، با کسب ۱۰۰۰ امتیاز به صدرنشینی در رده بندی تور جهانی، تی تی آر، ادامه میدهد.

No comments:

Post a Comment