Tuesday, February 8, 2011

خبرهایی از فوتبال ایران و جهان


امروز کارلوس کروش جديترين گزينه براي هدايت تيم فوتبال ايران پس از حضور در کمپ تیمهای ملی و تمرینات تیم امید در نشستی خبری شر کت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
وی با ابراز رضایت از شرايط ايران گفت که امیدوارست پس از تماشای دیدار فردای دو تیم فوتبال روسیه و ایران، بتواند تصمیم نهایی را بگیرد.کارلوس کروش همچنین ابراز امیدواری کرد که در هرحال بتواند، به فوتبال ايران كمك كند. وی درباره سرمربي تيم ملي فوتبال اميد و انتخاب دستيارانش گفت: هنوز بايد مذاكرات ادامه پيدا كند. و تا جمع بندي نهايي انجام نشده وی نمیتواند نام سرمربي تيم اميد و دستيارانش را اعلام كند. در کارنامه سرمربیگری کروش، هدایت تیم ملی زیر20سال پرتغال، تیمهای باشگاهی اسپورتینگ لیسبون پرتغال، نیویورک مترو استارز آمریکا، ناگویا گرامپوس ایت ژاپن، تیم ملی امارات، تیم ملی آفریقای جنوبی، دستیاری سر آلکس فرگوسن در منچستریونایتد انگلیس، رئال مادرید اسپانیا، وتیم ملی پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۰ دیده میشود

اما درحالیکه کروش در ایران در حال مذاکره با فدراسیون است، در آلمان سرمربی سابق تیم ملی انگلیس استیو مک لارن، از سرمربی تیم ولفسبورگ هم برکنار شد. باشگاه ولفسبورگ آلمان در بیانیه ای، اعلام کرد که بدنبال نتایج ضعیف این فصل و شکست یک بر صفر در برابر هانوفر، تصمیم به برکناری مک لارن گرفته است. پیر لیتبارسکی، دستیارمک لارن و مربی سابق تیمهای سایپای ایران و دیوسبورگ، جانشین او در تیم ولفسبورگ شده است.

در حالیکه امروز سه شنبه و فردا روزهای فیفا دی است و تیمهای مختلف به برگزاری بازیهای دوستانه خواهند پرداخت، هلند بدون در اختیار داشتن چند بازیکن اصلی به مصاف اتریش خواهد رفت. برت فن مارویک که در این دیدار رابین فن پرسی، رافائل فن در فارت و نایگل دی یونگ را در اختیار ندارد به دنبال پنجمین پیروزی پیاپی، پس از شکست در فینال جام جهانی در برابر اسپانیاست. در مهمترین دیدارهای روز چهارشنبه، آرژانتین میزبان پرتغال است، آلمان از ایتالیا پذیرایی میکند و برزیل هم در خانه فرانسه به میدان میرود.

No comments:

Post a Comment