Wednesday, February 23, 2011

دو خبر از بسکتبال


سرانجام تیم بسکتبال نیویورک نیکس بر سر به خدمت گرفتن کارملو آنتونی، با دنور ناگتس به توافق رسید.
پس از ماه ها کشمکش کارملو آنتونی، بهمراه چانسی بیلاپس تیم دنور را ترک کرد و به شرق آمریکا و تیم نیویورک نیکس پیوست. وی در نیویورک با بیلاپس و در کنار آمار استودومایر بازی خواهد کرد. زوجی که مسئولان نیکس امیدوار بودند در تابستان گذشته شکل بگیرد که با این انتقال موافقت نشد. جورج کارل، مربی دنور ناگتس با ابراز ناراحتی از رفتن این گارد قدرتمند، گفت که امیدوار است تیمش در غیاب آنتونی هم بتواند به موفقیتهایش ادامه دهد.

مسابقات لیگ ملی بسکتبال آمریکا، ان بی ای، پس از دو روز وقفه بعد از بازی ستارگان، دیشب برگزاری نه دیدار دنبال شد که در یکی از آنها لس انجلس لیکرز، در برابر آتلانتا هاوکس به برتری دست یافت.

در این دیدار که در ورزشگاه استیپلز سنتر برگزار شد، تیم میزبان موفق شد با نتیجه ۱۰۴ بر ۸۰ حریفش را از پیش رو بردارد. کوبی برایانت، ارزشمندترین بازیکن دیدار ستارگان، در این بازی هم درخشید و موفق شد با کسب ۲۰ امتیاز، ۳ ریباند و ۵ تلاش منجر به گل نقش مهمی در پیروزی تیمش داشته باشد.

در دیگر دیدار شب گذشته ان بی ای، میامی هیت، دیگر تیم مدعی این فصل هم در برابر حریفش به پیروزی رسید. هیت که در خانه به مصاف ساکرامنتو کینگز رفته بود، توانست حریفش را با نتیجه ۱۱۷ بر ۹۷ از پیش رو بردارد. در این دیدار، دواین وید، شوتینگ گارد میامی با کسب ۲۳ امتیاز، ۸ ریباند و ۷ تلاش منجر به گل نقش مهمی در پیروزی تیمش داشت. در تیم ساکرامنتو هم ساموئل دالمبرت با به دست آوردن ۱۸ امتیاز، ۱۳ ریباند و ۲ تلاش منجر به گل امتیاز آورترین بازیکن تیمش بود.
همچنین شب گذشته باستن سلتیکس به مصاف گولدن استیت وریرز رفت که موفق شد این تیم را با نتیجه ۱۱۵ بر ۹۳ شکست دهد. در این دیدار که به میزبانی گولدن استیت برگزار شد، کوین گارنت، گارد قدرتی ۳۴ ساله باستن، توانست ۲۴ امتیاز، ۱۲ ریباند و ۶ تلاش منجر به گل برای تیمش به دست آورد. در تیم گولدن استیت هم دورل رایت ۱۹ امتیاز و ۶ ریباند برای تیمش به دست آورد که نتوانست مانع از شکست تیمش شود.

No comments:

Post a Comment