Tuesday, October 19, 2010

هفته ششم NFL


هفته ششم مسابقات لیگ ملی فوتبال آمریکا، ان اف ال، با پیروزی تنسی تایتنز در برابر جکسون ویل جاگوارز پایان یافت.
در این دیدار که با نتیجه ۳۰ بر ۳ به سود تایتنز به پایان رسید، وینس یانگ کوارتر بک تایتنز یک پاس منجر به تاچ داون و کری کالینز ذخیره یانگ هم یک پاس منجر به تاچ داون دیگر دادند تا نقش مهمی در پیروزی تیمشان داشته باشند.
در دیداری دیگر، فیلادلفیا ایگلز با نتیجه ۳۱ بر ۱۷ آتلانتا فالکونز را از پیش رو برداشت. در این دیدار پاسهای کوین کولب ۳۲۶ یارد را طی کرد و منجر به سه تاچ داون شد، تا ایگلز این بازی را با برد پشت سر بگذارد.
همچنین هیوستن تگزانس با تاچ داونی دیرهنگام موفق شد، کانزاس چیفزس را مغلوب کند. در حالیکه ۲۸ ثانیه به پایان بازی باقی مانده بود، مت شاب با پاسی ۱۱ یاردی آندره جانسون را صاحب توپ کرد، تا کانزاس با تاچ داون این بازیکن، این دیدار را ۳۵ بر ۳۱ به سود خود کند.
در سایر دیدارها، سیاتل سی هاوکس ۲۳ بر ۲۰ شیکاگو برز را برد، میامی دولفینز، با همین نتیجه گرین بی پکرز را مغلوب کرد، سنت لوئیز رمز ۲۰ بر ۱۷ سن دیگو چارجرز را از پیش رو برداشت،
نیو اینگلندز پتریوتس ۲۳ بر ۲۰ از سد بالتیمور ریونز گذشت، دیترویت لاینز با نتیجه ۲۰ بر ۲۸ مغلوب نیویورک جاینتس شد، کلیولند برانز ۱۰ بر ۲۸ بازی را به پیتسبورگ استیلرز واگذار کرد، نیواورلینز سینتس ۳۱ بر ۶ تامپا بی باکانیرز را برد، نیویورک جتس ۲۴ بر ۲۰ دنور برانکوس را مغلوب کرد، سن فرانسیسکو فورتی ناینرز ۱۷ بر ۹ اوکلند ریدرز را از پیش رو برداشت، دالاس کابویز ۲۱ بر ۲۴ مغلوب مینسوتا وایکینگز شد و دیدار ایندیاناپولیس کولتزو واشینگتن رداسکینز با نتیجه ۲۷ بر ۲۴ به سود کولتس به پایان رسید.

No comments:

Post a Comment