Tuesday, October 5, 2010

عبور جاینتس از سد برز


هفته چهارم مسابقات لیگ فوتبال آمریکایی، ان اف ال، با پیروزی نیویورک جاینتس در برابر شیکاگو برز همراه شد.
در این دیدار که با نتیجه ۱۷ بر ۳ بسود جاینتس به پایان رسید، ۸ پاس از ۱۱ پاس جِی کاتلر، کوارتر بک جاینتس به مقصد رسید، تا این بازیکن سهم عمده ای در پیروزی تیمش داشته باشد.

همچنین در دیداری دیگر، واشینگتن رداسکینز، در زمین فیلادلفیا ایگلز به یک برد باارزش دست یافت. در این دیدار، تیم محبوب پایتخت، به لطف پاسهای داناوان مک نِب، کوارتر بکِ این تیم، که با پاسهای خود، به میزان ۱۲۵ یارد، در طول مسابقه پیشروی تیمش را سبب شد، حریف را شکست داد. مک نب که پیش از این در تیم فیلادلفیا ایگلز عضویت داشته، از ۱۹ پاس، ۸ تا را به مقصد رساند، تا شکست تیم سابقش را رقم بزند.
و در آخرین دیدار این هفته نیز، که روز گذشته برگزار شد، نیواینگلند پیتریتس موفق شد با نتیجه ۴۱ به۱۴ میامی دالفینز را در زمین این تیم در هم بکوبد. در این دیدار پاسهای تام بریدی، کوارتر بک یا توپ پخش کن پتریتس ۱۵۳ یارد را طی کرد و یک بار هم منجر به تاچ داون شد تا این تیم به بردی با ارزش در خارج از خانه دست یابد.
در سایر دیدارها، سان فرانسیسکو فورتی ناینرز در برابر آتلانتا فالکونز ۱۶ به ۱۴ شکست خورد، نیویورک جتز ۳۸ به ۱۴ بوفالو بیلز را مغلوب کرد، سینسیناتی بنگالز ۲۰ بر ۲۳ بازی را به کلیولند براونز واگذار کرد، گرین بی پکرز ۲۸ بر ۲۶ دیترویت لاینز را از پیش رو برداشت،
تنسی تایتنز ۲۰ بر ۲۶ بازی را به دنور برانکوز واگذار کرد و سنت لوئیز رمز ۲۰ بر ۳ سیاتل سی هاکس را در هم کوبید. همچنین نیواورلینز سینتس ۱۶ بر ۱۴ کارولینا پنترز را برد، بالتیمور ریونز ۱۷ بر ۱۴ پیتسبورگ استیلرز را از پیش رو برداشت
، هیوستن تکسانز ۳۱ بر ۲۴ اوکلند رایدرز را مغلوب کرد، ایندیاناپلیس کولتس ۲۸ بر ۳۱ بازی را به جکسونویل جاگوارز واگذار کرد و دیدار آریزونا کاردینالز و سن دیگو چارجرز هم با نتیجه ۴۱ بر ۱۰ به سود سن دیگو به پایان رسید .

No comments:

Post a Comment