Wednesday, October 6, 2010

صعود صربستان به نیمه نهایی


تیم والیبال صربستان با اقتدار راهی مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی جهان شد.
اما در مهمترین دیدار، تیم ملی ایتالیا، میزبان مسابقات، در حالیکه ست نخست را به تیم ملی آمریکا، قهرمان مسابقات المپیک واگذار کرده بود، موفق شد در پایان با نتیجه ۳ بر ۱ این تیم را از پیش رو بردارد. در این دیدار استنلی و یارانش هر چه تلاش کردند، نتوانستند به بازی برگردند و در حالیکه تیم ایتالیا از سوی طرفداران بیشمارش مورد تشویق قرار گرفته بود به شکست مقابل میزبان قدرتمند خود تن دادند. آلساندرو فِی با کسب ۱۷ و کریستین ساوانی با امتیاز نقش به سزایی در پیروزی میزبان در برابر آمریکا داشتند.آمریکابا پیروزی بر فرانسه هم برای صعود به معجزه نیاز دارد.

همچنین تیم ملی والیبال صربستان، بعنوان نخستین تیم به مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان راه یافت. صربستان روز گذشته موفق شد با نتیجه ۳ بر یک تیم ملی روسیه را از پیش رو بردارد تا گام به مرحله نیمه نهایی این مسابقات بگذارد.

در دیدار دیگری از مسابقات والیبال قهرمانی جهان، تیم ملی جمهوری چک با شکست در برابر آلمان حذف شد و کوبا هم با پیروزی ۳ بر ۱ در برابر اسپانیا، قهرمان مسابقات اروپایی سال ۲۰۰۷ را از دور مسابقات حذف کرد. در روز پایانی مرحله سوم این رقابتها امشب، آرژانتین با روسیه، برزیل با آلمان، ایتالیا با فرانسه و بلغارستان با کوبا دیدار می کنند.

No comments:

Post a Comment