Sunday, October 31, 2010

خبرهایی از فوتبال اروپا


در آغاز هفته یازدهم لیگ فوتبال فرانسه، لوشمپیونا، تیم برست با پیروزی در برابر سنت اتین، در صدر جدول رده بندی قرار گرفت.
در این دیدار که در زمین برست برگزار شد، بیرسا و پدرتی برای میزبان گلزنی کردند، تا این تیم با ۲۱ امتیاز و یک بازی بیشتر، موقتاً در صدر قرار گیرد. سنت اتین هم با این شکست و با ۱۸ امتیاز به رده چهارم سقوط کرد.

در ادامه بازیهای هفته دوازدهم لیگ فوتبال هلند، اردویزیه، آژاکسی ها با پیروزی قاطع در برابر هراکلس به کار خود ادامه دادند. در این دیدار که در استادیوم پولمن برگزار شد، همدائوی، لیندگرن، اویر و سلیمانی برای میهمان گلزنی کردند، ضمن آنکه اوورتوم تک گل هراکلس را به ثمر رساند. با این نتیجه آژاکس با ۲۷ امتیاز در همان رده سوم باقی ماند و هراکلس هم با ۱۲ امتیاز رده دوازدهم را به خود اختصاص داد.

همچنین در دیداری دیگر، توئنته انسخده با کسب پیروزی با ارزش در برابر پی. اس. وی. آیندهوون، به صدر جدول اردویزیه صعود کرد. در این دیدار که در استادیوم فیلیپس آیندهوون برگزار شد، تیم میزبان با تک گل دقیقه ۶۰ چادلی به هر سه امتیاز این دیدار دست یافت. در این دیدار آیندهوون از دقیقه ۸۴ و بدلیل اخراج ووکوویچ ده نفره به بازی ادامه می داد. با این نتیجه انسخده با ۲۸ امتیاز در صدر قرار گرفت و آیندهوون هم با یک امتیاز کمتر در همان رده دوم باقی ماند.

همچنین در آغاز هفته سیزدهم لیگ فوتبال بلژیک، ژوپیلیه، خنت با نتیجه سه بر یک مشلن را در هم کوبید. در این دیدار کولیبالی، لیوبیجانکیچ و اسمولدرس برای میزبان گلزنی کردند و ضمن آنکه ویلمت تک گل مشلن را به ثمر رساند، بنتکه بازیکن این تیم هم در دقیقه ۸۷ هم با کارت قرمز داور، از بازی اخراج شد. با این نتیجه خنت با ۲۵ امتیاز به رده دوم صعود کرد و مشلن هم با ۲۲ امتیاز در رده پنجم باقی ماند.

No comments:

Post a Comment