Tuesday, October 12, 2010

هفته پنجم NFL


هفته پنجم مسابقات لیگ ملی فوتبال آمریکا، ان اف ال، با پیروزی نیویورک جتس در برابر مینه سوتا وایکینگز پایان یافت.

در این دیدار که با برتری ۲۹ بر ۲۰ جتس در برابر واکینگز به پایان رسید، فارو از مینسوتا با ارسال پاسهایی که در مجموع ۲۶۴ یارد را طی کرد و منجر به ۳ تاچ داون شد، بهترین عملکرد را داشت.

در دیداری دیگر، تیم متمول و پرطرفدار دالاس کابویز در برابر تنسی تایتنز تن به شکست ۳۴ بر ۲۷ داد. در این دیدار که در استادیوم کابویز برگزار شد، تونی رومو، کوارتر بک کابویز، برغم ارسال پاسهایی به طول ۴۰۶ یارد که منجر به سه تاچ داون شد، نتوانست مانع از شکست تیمش در دیداری خانگی شود.

در سایر دیدارها، جکسونویل جاگوارز ۳۶ بر ۲۶ بوفالو بیلز را شکست داد، تامپا بی باکانرز ۲۴ بر ۲۱ سین سیناتی بنگلز را از پیش رو برداشت، کلیولند برانز ۱۰ بر ۲۰ بازی را به آتلانتا فالکونز واگذار کرد ودیترویت لاینز ۴۴ بر ۶ سن لوئیز رمز را مغلوب کرد.

همچنین واشینگتن رداسکینز در خانه موفق شد گرین بی پکرز را با نتیجه ۱۶ بر ۱۳ از پیش رو بردارد،ایندیانا پولیس کولتز ۱۹ بر ۹ کانزاس سیتی چیفز را مغلوب کرد. بالتیمور ریونز ۳۱ بر ۱۷ دنور برانکاس را از پیش رو برداشت و شیکاگو برز ۲۳ بر ۶ کارولینا پنترز را برد،

نیویورک جاینتس ۳۴ بر ۱۰ هیوستن تکسانز را مغلوب کرد، آریزونا کاردینالز ۳۰ بر ۲۰ از سد نیواورلینز سینتس گذشت، سن دیگو چارجرز ۲۷ بر ۳۵ بازی را به اوکلند ریدرز واگذاردو دالاس کابویز ۲۷ به ۳۴ مغلوب تنسی تایتانز شد.

و دیدار دو تیم فیلادلفیا ایگلز و سن فرانسیسکو فورتی ناینرز با نتیجه ۲۷ بر ۲۴ به سود ایگلز به پایان رسید و نیویورک جتز هم ۲۹ بر ۲۰ بر مینه سوتا وایکینگز غلبه کرد.

No comments:

Post a Comment