Wednesday, October 13, 2010

باز هم دوپینگ در هند


سومین ورزشکار دوپینگی بازیهای کشورهای مشترک المنافع معرفی شد.
رانی یاداف، ورزشکار تیم پیاده روی کشور هند،که در ۲۰ کیلومتر زنان به مقام ششم دست یافته، دوپینگ کرده. مقامات این بازیهای اعلام کردند نتیجه آزمایش دوپینگ یاداف بدلیل وجود ماده ممنوعه آنابولیک مثبت اعلام شده است.

در همین حال، در ادامه هشتمین روز بازیهای کشورهای مشترک المنافع در هند،در دوی ۴ در ۱۰۰ متر امدادی زنان، تیم انگلیس به مقام نخست دست یافت. پس از انگلیس که با ثبت زمان ۴۴ ثانیه و ۱۹ صدم ثانیه مدال طلا را به خود اختصاص داد، تیمهای غنا و هند به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دوی ۵۰۰۰ متر زنان ویوین چروئیوت با ثبت زمان ۱۵ دقیقه و ۵۵ ثانیه و ۶۱ صدم ثانیه به مدال طلا دست یافت و پس از او هموطنانش سیلویا کیبت و اینس چنونگ به ترتیب دوم و سوم شدند.

همچنین در دوی ۴ در ۴۰۰ متر زنان هم کشور میزبان به مدال طلا دست یافت. پس از هند که با زمان ۳ دقیقه و ۲۷ ثانیه و ۷۷ صدم ثانیه به مقام نخست رسید، نیجریه و امگلیس به ترتیب دوم و سوم شدند.

و در آخر، در شیرجه از تخته پرش یک متر زنان، جنیفر آبل از کانادا با کسب ۳۰۱ امتیاز به مدال طلا دست یافت و شارلین استراتون استرالیایی و امیلی هیمانز کانادایی به ترتیب به مدالهای نقره و برنز دست یافتند

اما در فینال مسابقات هاکی رو چمن زنان، تیم ملی استرالیا به غلبه بر نیوزیلند، به مقام قهرمانی دست یافت.

No comments:

Post a Comment