Wednesday, October 27, 2010

خبرهایی از فوتبال جهان


تیم فوتبال رئال مادرید در جام حذفی اسپانیا مقابل تیم دسته سومی مورسیا متوقف شد.
دور رفت مرحله چهارم مسابقات جام حذفی اسپانیا، کوپا دل ری، دیشب با توقف رئال مادرید در برابر رئال مورسیا دنبال شد. در این دیدار که در ورزشگاه نوئبا کاندومینا برگزار شد، کهکشانی های رئال در برابر تیم دست سومی میزبان، هرچه زدند به در بسته زدند تا بازی با تساوی صفر صفر پایان یابد و تعیین تیم صعود کننده به دیدار برگشت بکشد.بهترین فرصت مسابقه در دقیقه 70 بازی و زمانی بود که کریس رونالدو ضربه آزادی را روانه دروازه حریف کرد که البته راه به جایی نبرد.این در حالیست که بارسلونا، در دیگر دیدار برگزار شده دیشب با دو گل ماکسول آندراده و پدریتو رودریگوئز مقابل میزبان خود کوئتا به برتری رسید.

مرحله حذفی رقابتهای جام اتحادیه انگلیس با پیروزی منچستر یونایتد دنبال شد. شیاطین سرخ شب گذشته با برد 3 بر 2 مقابل میهمان خود ولورهمپتون، برای دستیابی به سومین جام پیاپی امیدوارتر شدند.تیاگو ببه ، پارک جی سونگ و خاویر هرناندز گل‌های سرخ پوشان را به ثمر رساندند.
همچنین در جام حذفی آلمان، د. اف. ب. پوکال،تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و شالکه مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند. بایرن مونیخ در دور دوم رقابتهای فوتبال جام حذفی آلمان، در برابر وردربرمن به پیروزی دو بر یک دست یافت. در این دیدار که در ورزشگاه آلیانس آرنای مونیخ برگزار شد، شاگردان لوئیس فن خال، در دقیقه دو و با گلزنی کلودیو پیزارو از میهمان خود عقب افتادند. اما در ادامه دو گل از باستین شوایشتایگر در دقایق ۲۷ و ۷۴ بازی را به سود میزبان خاتمه داد.بایرن فصل گذشته در فینال این رقابت‌ها با نتیجه 4 بر صفر تیم برمن را شکست داده بود. دردیگر دیدارهای مهم دور دوم جرمن کاپ، شالکه با تک گل دقیقه 12 خوزه مانوئل خورادو مقابل تیم دسته دومی اف. اس. فا. فرانکفورت، به دور بعدی این رقابت‌ها صعود کرد. کلن 3 برصفر مونیخ 1860را پشت سر گذاشت. کوبلنز دوبر یکاز سد هرتابرلین گذشت و کایزرسلاترن با سه گل آرمینابیله فلد را درهم شکست.

دیگو آرماندو مارادونا، ستاره سابق فوتبال آرژانتین، شنبه آینده ۵۰ ساله خواهد شد. مارادونا که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان است، پس از خداحافظی از دنیای فوتبال در سال ۱۹۹۰، با مشکلاتی از قبیل اعتیاد به مواد مخدر ، الکل و چاقی مواجه بوده است. مارادونا در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۰، درحالیکه سرمربی تیم ملی کشورش بود، با شکست در برابر آلمان از دور مسابقات حذف شد و سپس از این سمت کنار گذاشته شد.

No comments:

Post a Comment