Monday, May 16, 2011

حذف ممفیس و غوغای شیکاگو



اوکلاهوما سیتی تاندرز با درخشش کوین دورانت به فینال کنفرانس غرب راه یافت.
هفتمین دیدار اوکلاهوما و ممفیس گریزلیز که به میزبانی تاندرز برگزار شد، پیروزی ۱۰۵ بر ۹۰ اوکلاهوما و صعود این تیم به فینال کنفرانس غرب را به همراه داشت. درخشش خیره کننده کوین دورانت، ۱۸ هزار تماشاگر حاضر در سالن را وادار به تشویق او کرد.
شوتینگ فوروارد اوکلاهوما در این دیدار ۳۹ امتیاز، ۹ ریباند و دو پاس گل داشت تا تیمش را یک تنه به مرحله بعد ببرد. ضمن آنکه راسل وست بروک برای نخستین بار در حضورش در دیدارهای پلی آف موفق به ثبت تریپل دابل شد. او ۱۴ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۱۴ پاس گل برای تیمش به ارمغان آورد. حامد حدادی، ستاره ایرانی ممفیس هم در این دیدار سه دقیقه فرصت حضور در میدان را پیدا کرد که دو امتیاز و دو ریباند حاصل آن بود. اوکلاهوما در فینال کنفرانس غرب باید به مصاف دالاس ماوریکس برود.

اما در فینال کنفرانس شرق، شیکاگوبولز، میامی هیت را با همه ستارگانش شکست داد. یاران دریک روز که در خانه میزبان تیم پر مهره میامی بودند، ۱۰۳ بر ۸۲ حریفشان را شکست دادند تا از همین حالا زنگ خطر را برای بقیه رقبا به صدا در آوردند. دریک روز باز هم ستاره تیمش بود و ۲۸ امتیاز برای شیکاگو به دست آورد اما در کنار دریک روز و کارلوس بوزر لوئول دنگ را باید امتیاز آورترین بازیکن شیکاگو دانست. این شوتینگ فوروارد ۲۶ ساله، ۲۱ امتیاز، ۷ ریباند، ۲ تلاش منجر به گل و ۴ بلاک شات برای تیمش کسب کرد تا نقش مهمی در پیروزی تیمش داشته باشد. در تیم میامی هم کریس باش با ۳۰ امتیاز و ۹ ریباند، باز هم نتوانست مانع از شکست تیمش شود.

No comments:

Post a Comment