Thursday, May 5, 2011

شکست دوم لیکرز در برابر دالاس



در ادامه مرحله پلی آف ان بی ای، شب گذشته دو دیدار برگزار شد که طی یکی از آنها در کنفرانس غرب لس انجلس لیکرز در برابر دالاس موریکس بازی را واگذار کرد.
لیکرز که در استیپلز سنتر میزبان دالاس بود در آخر با نتیجه ۸۱ بر ۹۳ بازی را به میهمانش واگذار کرد. در این دیدار که در حضور ۱۹ هزار تماشاگر برگزار شد، درک نوویتسکی باز هم ستاره دالاس بود و موفق شد برای تیمش ۲۴ امتیاز، ۷ ریباند و دو تلاش منجر به گل کسب کند. در آن سو هم اندرو بینام، سنتر لیکرز ۱۸ امتیاز، ۱۳ ریباند و یک تلاش منجر به امتیاز برای تیمش کسب کرد، کوبی برایانت هم ۲۳ امتیاز دیگر کسب کرد اما نتوانست مانع از شکست تیمش در این دیدار شود. در این دیدار در حالی که ۲۴ ثانیه به پایان بازی مانده بود، ران ارتست با دست به صورت خوزه خوان بارِئا، بازیکن دالاس زد تا از بازی اخراج شود و احتمالا به دلیل محرومیت بازی بعد این دو تیم را هم از دست بدهد. با این نتیجه دالاس در مجموع دو بر صفر از مدافع عنوان قهرمانی پیش افتاد تا کار لیکرز سختتر از قبل شود. پس از سالهای ۱۹۶۹ و ۱۹۷۷ این برای سومین بار در تاریخ باشگاه لس آنجلس لیکرز است که این تیم دو بازی نخست پلی آف در مرحله نیمه نهایی کنفرانس خود را باخته است.

در کنفرانس شرق هم، شیکاگو بولز، در برابر آتلانتا هاوکس به برتری رسید. در این دیدار که به میزبانی شیکاگو و در حضور ۲۲ هزار تماشاگر برگزار شد، تیم میزبان موفق شد با نتیجه ۸۶ بر ۷۳ حریفش را مغلوب کند. درک روز، ارزشمندترین بازیکن فصل عادی امسال در این دیدار ۲۵ امتیاز برای تیمش کسب کرد اما خواکیم نوا، سنتر این تیم امتیاز آورترین بازیکن تیمش بود. نوا در این دیدار ۱۹ امتیاز ۱۴ ریباند و دو تلاش منجر به گل برای شیکاگو به ارمغان آورد. این پیروزی شیکاگو را در برابر دالاس با نتیجه یک بر یک به تساوی کشاند تا موقعیت هر دو تیم برابر شود.




No comments:

Post a Comment