Wednesday, May 25, 2011

صعود وژنیاکی به دور سوم



در ادامه مسابقات تنیس آزاد فرانسه، رولان گروس، کارولین وژنیاکی تنیسور نخست زنان جهان در برابر آلکساندرا وژنیاک در تای برک به پیروزی رسید.
وژنیاکی دانمارکی در برابر حریف کانادایی اش در ست نخست ۶-۳ به برتری رسیداما در ست دوم مجبور شد در تای برک ۸-۶ حریفش را شکست دهد تا به دور سوم راه یابد.
همچنین در دیداری دیگر امروز، ماریون بارتولی در برابر اولگا گووورستووا از بلاروس به برتری رسید. این تنیسور کشور میزبان ستهای اول و سوم را ۶-۴ و ۶-۲ به سود خود به پایان رساند، ست دوم را هم ۷-۶ واگذار کرد تا با پیروزی دو بر یک در مجموع به دور سوم راه یابد.اما کیم کلایسترز برای صعود مشکلی نداشت. بخت دوم قهرمانی زنان که دیروز در مقابل آناستازیا یاکیمووا به میدان رفته بود در دو ست و با نتایج ۶-۲ و ۶-۳ به سادگی از سذ حریف بلاروسش گذشت تا به دور بعد راه یابد.

امروز راجر فدرر هم با پیروزی در برابر حریفش از کشور میزبان به دور سوم این مسابقات راه یافت.
قهرمان سال ۲۰۰۹ این مسابقات و بخت سوم قهرمانی امسال موفق شد در سه ست و با نتایج ۶-۰، ۶-۳ و ۶-۲ مکسیم تِیکِسِیرا را شکست دهد.اما در دیداری دیگر، گال مانفی با شکست هموطنش به دور بعد رسید. مانفی در برابر ژیلوم روفین، در حالی که ست دوم را واگذار کرده بود در آخر سه بر یک به برتری رسید. اما دیروز ، رافائل نادال، تنیسور شماره یک جهان، در برابر جان ایسنر آمریکایی به دردسر افتاد. نادال که به سلطان خاک رس مشهور است در برابر حریف آمریکایی اش دو ست را با نتایج مشابه ۶-۷ واگذار کرد اما سه ست دیگر را به سود خود به پایان برد تا با پیروزی سه بر دو راهی دور سوم شود.دیگر پیروز دور دوم هم رابین سودرلینگ سوئدی بود. بخت پنجم قهرمانی مسابقات، در برابر رایان هریسون آمریکایی، سه ست را برد و یک ست را واگذار کرد تا او هم قدم به دور سوم مسابقات بگذارد. ژیل سیمون هم با حمایت تماشاگران خودی، دیگر شرکت کننده آمریکایی را به خانه فرستاد. سیمون، بخت هجدهم قهرمانی مسابقات، سه بر یک در برابر مایکل راسل به پیروزی رسید و به دور بعد صعود کرد.

No comments:

Post a Comment