Monday, May 2, 2011

نخستین برد ممفیس در برابر اوکلاهوما



در ادامه مسابقات مرحله نیمه نهایی کنفرانسهای شرق و غرب ان بی ای، شب گذشته دو دیدار برگزار شد که طی آن تیمهای ممفیس گریزلیز و میامی هیت در برابر حریفانشان به برتری رسیدند.
در کنفرانس غرب، ممفیس گریزلیز که در خانه تیم چهارم این کنفرانس، اوکلاهوما سیتی تاندرز به میدان رفته بود، موفق شد با نتیجه ۱۱۴ بر ۱۰۱ در برابر میزبانش به پیروزی دست یابد. ممفیس سه کوارتر نخست را به سود خود به پایان برد و در کوارتر چهارم هم با میزبانش به تساوی رسید تا قدم نخست را محکم بردارد. زک رندالف، فوروارد قدرتی ۲۹ ساله ممفیس، باز هم ستاره تیمش بود و موفق شد ۳۴ امتیاز، ده ریباند، دو تلاش منجر به امتیاز و سه توپ ربایی برای تیمش به دست آورد. در آنسو هم کوین دورانت با کسب ۳۳ امتیاز و ۱۱ ریباند، امتیاز آورترین بازیکن تیمش بود. با این نتیجه ممفیس در اولین دیدار از مرحله نیمه نهایی کنفرانس غرب در برابر اوکلاهوما سیتی، به پیروزی دست یافت تا به امیدواری بیشتری به به مسابقه دوم قدم بگذارد.

در دیگر دیدار شب گذشته، دو تیم پر ستاره میامی هیت و باستن سلتیکس به مصاف هم رفتند که میامی موفق شد در برابر حریفش به برتری دست یابد. در این دیدار که در ورزشگاه آمریکن ایرلاینز آرنا و به میزبانی میامی هیت برگزار شد، تیم میزبان با نتیجه ۹۹ بر ۹۰ به برتری دست یافت. در این دیدار، به رغم درخشش لبران جیمز، که ۲۲ امتیاز برای تیمش به دست آوردن، دواین وید را باید ستاره تیمش نامید. شوتینگ گارد ۲۹ ساله میامی در این دیدار ۳۸ امتیاز، یک ریباند، ۵ تلاش منجر به گل، ۳ توپ ربایی و دو بلاک شات برای تیمش به دست آورد. در تیم باستن هم ری آلن با حضور ۳۹ ساعته در این دیدار ۲۵ امتیاز و ۳ ریباند برای تیمش به دست آورد اما نتوانست مانع از شکست بوستون در این دیدار شود. با این نتیجه میامی در مجموع یک بر صفر از حریفش پیش افتاد.

No comments:

Post a Comment