Monday, August 16, 2010

چند خبر از فوتبال جهان


در آلمان، تیم فا. اف. ال. ولفسبورگ، با پیروزی دو بر یک، در برابر مونستر، راهی دور دوم مسابقات فوتبال جام حذفی آن کشور شد.
شاگردان استیو مک لارن، در این دیدار، هر سه گل بازی را به ثمر رساندند، چرا که گیسرو و گرفیته دو بار، برای میهمان گل زدند، و تک گل مونستر هم، با گل به خودی زکو، به نام بازیکنان ولفسبورگ نوشته شد، تا این بازی با نتیجه دو بر یک بسود ولفسبورگ به پایان برسد

در هفته دوم مسابقات فوتبا لیگ فرانسه، لوشمپیونا، تیم بوردو نتیجه دیدار خانگی مقابل تولوز را با حساب دو بر یک واگذار کرد. دراین دیدار براتن و دیدوت، گلهای تولوز را زدند و پلاسیل تک گل بوردو را به ثمر رساند. با این نتیجه تولوز، با شش امتیاز، از دو بازی بر صدر جدول رده بندی تکیه زد.

اما دیدار تیمهای لیل و پاریسن ژرمن، با تساوی بدون گل خاتمه یافت. در این دیدار که در ورزشگاه خانگی لیل برگزار شد، دو تیم هرچه زدند به در بسته زدند، تا سهم هر تیم از این دیدار یک امتیاز باشد. با این نتیجه پاریسن ژرمن و لیل، به ترتیب به رده های چهارم و سیزدهم جدول سقوط کردند.

شهر آورد بروژ، با ناکامی تیم اف. سی. بروژ به پایان رسید. در هفته سوم مسابقات فوتبال لیگ بلژیک، ژوپیلیر، تیم سرکل بروژ در رقیب پر سابقه ی خود، اف. سی. بروژ را شکست داد. در این دیدار که در ورزشگاه خانگی سرکل بروژ برگزار شد، این تیم با نتیجه سه بر یک میهمان صاحب نامش را از پیش رو برداشت. گفتنی است، افی. سی. بروژ بدلیل اخراج پریسیچ، در دقیقه شصت و نه و کوئماها در دقیقه نود بازی را نه نفره به پایان برد.

همچنین در ادامه مسابقات فوتبال لیگ برزیل، کومپانتو برازیلیرو،دیدار تیمهای سائو پائولو و کروزیرو با تساوی دو بر دو به پایان رسید. در این دیدار که در ورزشگاه اختصاصی سائو پائولو برگزار شد،کاسمیرو و اوُلیویرا برای میزبان گل زدند و پائولیستا و ریبی رو، هم گلهای کروزیرو را به ثمر رساندند


No comments:

Post a Comment