Tuesday, August 17, 2010

دو خبر از تنیس


دور نخست مسابقات تنیس راجرز کاپ زنان در مونترال با پیروزی ارغوان رضایی تنیسور ایرانی تبار فرانسوی و دینارا سافینای روس پیگیری شد. بخت پانزدهم قهرمانی این مسابقات، ارغوان رضایی، در دیدار در برابر پترا کویتووا از جمهوری چک با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید تا راهی دور بعد مسابقات شود.
همچنین در دیداری دیگر، دینارا سافینای روس در برابر آندره آ پتکوویچ از آلمان با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید. سافینا دو سال قبل به مقام قهرمانی مسابقات راجرز کاپ دست یافته بود.

دور نخست رقابتهای تنیس مردان سین سیناتی هم با پیروزی اندی رادیک، یورگن ملزر، توماژ بلوچی، وداوید فرر، دنبال شد. داوید فرر اسپانیایی با نتیجه دو بر یک از سد الکساندر دول گوپولوف اوکراینی گذشت و میشائیل برر آلمانی هم دو به یک بر تامی روبردو از اسپانیا غلبه کرد، اما خوان موناکو از آرژانتین با حساب یک به دو از تیمو دی باکرهلندی شکست خورد. توماژ بلوچی برزیلی هم در دو ست بنیامین بکر آلمانی را مغلوب کرد. یورگن ملزر اتریشی دو به صفر مقابل سانتیاگو خیرالدو از کلمبیا را حذف کرد، و سم کوئری آمریکایی در دو ست پیاپی فیلیپ پتشنر آلمانی را از پیش رو برداشت و در آخر ، اندی رادیک آمریکایی، پس از آنکه ست نخست را به سرگئی استانخوسکی اوکراینی واگذار کرد موفق شد دردوست بعدی به پیروز رسیده وراهی دور بعد شود.


No comments:

Post a Comment