Thursday, April 21, 2011

حذف سیدهای دو، شش و هفت تنیس از اشتوتگارت



در ادامه مسابقات تنیس دبلیو. تی. ای تور اشتوتگارت جایزه بزرگ پورشه، بختهای سوم، ششم و هفتم کسب جام از گردونه مسابقات خارج شدند.
اما ورا زووناروای روس، امید دوم قهرمانی این مسابقات، به هموطنش آناستازیا پاولیوچنکووا رحم نکرد و پس از واگذاری ست اول دو بر یک به پیروزی رسید تا راهی یک چهارم نهایی این مسابقات شود. زووناروا در این دیدار ست نخست را ۶-۳ به حریفش واگذار کرد اما ستهای دوم و سوم را ۶-۴ و ۶-۲ به سود خود به پایان برد تا در مجموع دو بر یک حریفش را شکست دهد.
اما فرانچسکا اسکیاوونه بخت سوم این مسابقات در دیگر دیدار این مرحله مقابل اگنیژکا رادوانسکا از لهستان، شکست خورد و از راهیابی به دور بعد بازماند. قهرمان تنیس اوپن فرانسه در حالی مقابل رادوانسکا دختر رده ۱۴می تنیس جهان نتیجه بازی را واگذار کرد که در ست دوم در پنج گیم متوالی/ از کسب امتیاز ناکام بود. رادوانسکا در برابر حریف ایتالیایی اش دو بر صفر و با نتایج شش بخ یک و شش به سه به برتری رسید و راهی دور سوم شد.

همچنین سابینه لیسیکی آلمانی هم موفق شد بخت ششم قهرمانی را به خانه بفرستد. لیسیکی که در هانس مارتین شلیر هاله ی شهر اشتوتگارت در حمایت تماشاگران هموطنش به دیدار بهترین تنیسور چین لی نا رفته بود توانست با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد تا او هم به دور سوم گام گذارد

و در آخرین بازی، آندره آ پتکوویچ، تنیسور شماره یک آلمان، در ادامه روند رو به رشدش یلنا یانکوویچ صرب، بخت هفتم قهرمانی این مسابقات را هم با نتیجه دو بر یک از پیش رو برداشت و خود به دور بعد صعود کرد.

No comments:

Post a Comment