Wednesday, April 20, 2011

پیروزی بوستون، دالاس و اورلاندو



در چهارمین روز از مرحله پلی آف لیگ بسکتبال ان. بی. ای.، شب گذشته دو دیدار از کنفرانس شرق ویک دیدار از کنفرانس غرب برگزار شد.
در شرق، سفید وسبز پوشان باستن سلتیکس در برابر نیویورک نیکس به دومین برد خود رسید.
باستن که برای دومین بازی پیاپی در تی. دی. گاردن میزبان نیویورک بود، با اختلاف تنها ۳ امتیاز ۹۶ به ۹۳ حریفش را از پیش رو برداشت روژان روندو، گارد قدرتی این تیم در این دیدار ۳۰ امتیاز، ۴ ریباند و ۷ تلاش منجر به امتیاز برای تیمش به دست آورد تا عامل اصلی پیروزی شاگردان داک ریورز در این دیدار باشد البته در حالی که شکیل اونیل انتخاب سوم سلتیکس در پست سنتر هست جرمین اونیل حسابی از عهده این وظیفه برآمد. در تیم نیکس هم کارملو آنتونی حتی با کسب ۴۷ امتیاز و ۱۷ ریباند، باز هم نتوانست مانع از شکست تیمش شود. با این نتیجه باستن در برابر حریفش در مجموع به برتری دو بر صفر دست یافت و برای صعود به دور بعد، نیاز به دو برد دیگر دارد. در دیگر دیدار کنفرانس شرق، اورلاندو مجیک با پیروزی مقابل آتلانتا هاوکس درتعداد برد با این حریف مساوی کرد. اورلاندو که در ورزشگاه اَم وی آرنای و در حضور ۱۹ هزار تماشاگر ۸۸ بر ۸۲ آتلانتا هاوکس را مغلوب کرد. در این دیدار دوایت هاوارد، سنتر ۲۵ ساله اورلاندو معروف به سوپرمن ستاره تیمش بود و توانست ۳۳ امتیاز، ۱۹ ریباند و دو تلاش منجر به امتیاز برای تیمش ثبت کند. در آنسوی میدان هم جاش اسمیت، فوروارد قدرتی آتلانتا با کسب ۱۷ امتیاز و ۶ ریباند، امتیازآورترین بازیکن تیمش بود. این نتیجه تساوی یک بر یک دو تیم در مجموع بازیها را به دنبال داشت، تا شانس هر دو برای صعود یکسان باشد.

همچنین دیشب از مرحله پلی آف کنفرانس غرب یک بازی برگزار شد و طی آن، دالاس موریکس در مقابل میهمانش پورتلند تریل بلیزرز به دومین پیروزی اش رسید. یاران درک نویتسکی در ورزشگاه آمریکن ارلاین سنتر و در حضور۲۰ هزار تماشاگر با نتیجه ۱۰۱ بر ۸۹ به برتری رسیدند. در این دیدار نوویتسکی آلمانی، فوروارد قدرتی ۳۲ ساله دالاس با کسب ۳۳ امتیاز، ۷ ریباند و ۴ تلاش منجر به گل، نقش مهمی در پیروزی تیمش داشت. در تیم پورتلند هم لامارکوس آلدریج با به دست آوردن ۲۴ امتیاز، ۱۰ ریباند و دو تلاش منجر به امتیاز، مرد نخست تیمش بود. این نتیجه، برتری دو بر صفر دالاس در مجموع بازیها را به همراه داشت تا این تیم با امیدواری بیشتر به دیدار شوم در برابر پورتلند فکر کند. امشب در ادامه بازیهای پلی آف سه بازی از کنفرانس غرب برگزار میشود که ممفیس گریزلیز با سان آنتونیو اسپرز آوکلاهوما سیتی ثاندرز با دنور ناگتس و لس آنجلس لیکرز با نیواورلینز هورنتس بازی میکند.




No comments:

Post a Comment