Thursday, April 28, 2011

امید در اردوی سن آنتونیو



اوکلاهوما سیتی ثاندرز هم ازمرحله پلی آف ان. بی.ای. صعود کرد اما ممفیس گریزلیز بازی برده را به سان آنتونیو اسپرز واگذار کرد.
در ادامه مرحله پلی آف لیگ ان. بی. ای.، شب گذشته، دو دیدار از کنفرانس شرق و یک دیدار از کنفرانس غرب برگزار شد. در کنفرانس شرق، ممفیس گریزلیز در پنجمین دیدارش مقابل سن آنتونیو اسپرز، با نتیجه ۱۱۰ بر ۱۰۳ تن به شکست داد. در این دیدار که در ورزشگاه ای. تی. اند تی. سنتر و به میزبانی سن آنتونیو برگزار شد، در حالیکه سن آنتونیو سه امتیاز از میهمانش عقب بود، گری نیل پونیت گارد سال اولی این تیم با پرتاب ثانیه های آخر خود کار دو تیم را به وقتهای اضافه کشانددر وقتهای اضافه تیم میزبان با درخشش مانو جینوبیلی آرژانتینی، به صعود به دور بعد امیدوار شد. جینوبیلی، شوتینگ گارد تازه از مصدومیت رهایی یافته سن آنتونیو، با کسب ۳۳ امتیاز، شش ریباند و شش تلاش منجر به امتیاز، مرد نخست تیمش در این دیدار بود. در آنسو هم در حالی که حامد حدادی، ستاره ایرانی ممفیس کمتر از یک دقیقه برای تیمش به میدان رفت، زک رندالف به رغم کسب ۲۶ امتیاز و یازده ریباند، نتوانست مانع از شکست تیمش شود. با این نتیجه ممفیس در مجموع دیدارها با نتیجه سه بر دو از حریفش پیش است و در صورت پیروزی در دیدار آینده، راهی دور بعد مسابقات خواهد شد.

در دیگر دیدار کنفرانس شرق، اوکلاهوما سیتی تاندر با پیروزی در برابر دنور ناگتس، پس از شیکاگو بولز، بعنوان دومین تیم به مرحله بعد صعود کرد. در این دیدار که پنجمین دیدار دو تیم بود و به میزبانی اوکلاهوما برگزار شد، میزبان با نتیجه ۱۰۰ بر ۹۷ به پیروزی رسید تا خیال خود را از صعود به دور بعد راحت کند. کوین دورانت، شوتینگ فوروارد ۲۲ ساله اوکلاهوما در این دیدار هرچه خواست کرد و با کسب ۴۱ امتیاز، ۵ ریباند، ۲ تلاش منجر به امتیاز، ۱ توپ ربایی و دو بلاک شات، یک تنه تیمش را به دور بعد رساند. در تیم دنور هم کِنیون مارتین، با وجود کسب ۱۴ امتیاز و ۱۰ ریباند، نتوانست مانع از حذف تیمش شود. با این نتیجه، اوکلاهوما در مجموع دیدار ها با نتیجه ۴ بر یک از دنور پیش افتاد و راهی دور بعد مسابقات شد.

و در تک دیدار برگزار شده از کنفرانس غرب، میامی هیت، تیم رده دوم این کنفرانس، با پیروزی به فیلادلفیا سونی سیکرز، به دور بعد صعود کرد. یاران لبران جیمز که در این دیدار میزبان فیلادلفیا بودند، در آخر با نتیجه ۹۷ بر ۹۱ به پیروزی دست یافتند. دواین وید، شوتینگ گارد ۱۹۳ سانتیمتری میامی، با کسب ۲۶ امتیاز، یازده ریباند و ۷ تلاش منجر به گل، نقش مهمی در پیروزی تیمش در این دیدار حساس داشت. در آن سو هم ۲۲ امتیاز و ۱۰ ریباند آندره ایگوئیدالا برای پیروزی فیلادلفیا کافی نیود، تا آنها این دیدار را هم واگذار کنند و با شکست چهار بر یک در مجموع دیدارها، از دور مسابقات حذف شوند.

No comments:

Post a Comment