Wednesday, April 27, 2011

صعود زودهنگام بولز



تیم شیکاگو بولز بعنوان دومین تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی کنفرانس شرق به ۸ تیم برتر لیگ پیوست.
در ادامه بازیهای مرحله پلی آف ان بی ای، شب گذشته دو بازی از کنفرانس شرق و یک دیدار هم از کنفرانس غرب برگزار شد.در غرب، لس انجلس لیکرز در پنجمین دیدارش از سد نیواورلینز هورنتس گذشت. در این دیدار که به میزبانی لیکرز و در ورزشگاه استیپلز سنتر برگزار شد، مدافع عنوان قهرمانی موفق شد با نتیجه ۱۰۶ بر ۹۰ میهمانش را شکست دهد. اندرو بینوم، سنتر ۲۳ ساله لیکرز، ۱۸ امتیاز، ۱۰ ریباند، دو تلاش منجر به گل و دو بلاک شات برای شاگردان فیل جکسون به دست آورد، ضمن آنکه کوبی برایانت هم ۱۹ امتیاز به اندوخته های تیمش افزود تا لیکرز پیروزی این مسابقه نام بگیرد. این پیروزی، لیکرز را در مجموع دیدارها، با نتیجه سه بر دو از حریفش پیش انداخت.

در کنفرانس شرق شیکاگو بولز، صدرنشین این کنفرانس، با پیروزی در برابر ایندیانا پیسرز، به دور بعد صعودکرد. در این دیدار که در ورزشگاه یونایتد سنتر شیکاگو برگزار شد، تیم میزبان با نتیجه ۱۱۶ بر ۸۹ از سد حریفش گذشت تا راهی دور بعد مسابقات شود. اگرچه لوئول دنگ، شوتینگ فوروارد شیکاگو با کسب ۲۴ امتیاز، ۶ ریباند، ۷ تلاش منجر به گل و سه توپ ربایی و یک بلاک شات امتیاز آورترین بازیکن تیمش بود، اما باید دریک روز را ستاره میدان نامید. روز که به دلیل انجام چهار خطا از روی نیمکت بازی را دنبال می کرد، با درخواست از مربی و پذیرش این ریسک از سوی او وارد زمین شد و در مجموع ۲۵ امتیاز برای تیمش به ارمغان آورد تا شیکاگو این بازی را با قاطعیت به سود خود به پایان برساند. با این نتیجه شیکاگو در مجموع چهار بر یک از حریفش پیش افتاد تا به دور بعد مسابقات صعود کند.

در دیگر دیدار شب گذشته، اورلاندو مجیک در برابر آتلانتا هاوکس به برتری رسید تا به صعود امیدوار شود. در این دیدار که در ورزشگاه ام وی سنتر و به میزبانی اورلاندو برگزار شد، میزبان ۱۰۱ بر ۷۶ آتلانتلا را مغلوب کرد. جی جی ردینگ، شوتینگ گارد اورلاندو در این دیدار با کسب ۱۴ امتیاز، ۳ ریباند و سه تلاش منجر به امتیاز، موثرترین بازیکن تیمش بود، ضمن آنکه جیسون ریچاردسون هم ۱۷ امتیاز دیگر به دست آورد تا میزبان برنده این دیدار لقب بگیرد. در آن سوی میدان هم ال هورفورد سنتر آتلانتا با کسب ۹ امتیاز و چهارده ریباند، امتیاز آورترین بازیکن تیمش بود. با این نتیجه آتلانتا در مجموع ۵ دیدار با نتیجه ۳ بر دو پیشتاز است و در صورت تنها پیروزی در یک دیدار دیگر به مرحله بعد این رقابتها صعود خواهد کرد.




No comments:

Post a Comment