Wednesday, April 27, 2011

ماهها بررسی به انتخاب منصوریان ختم شد!



سرانجام پس از فراز و نشیب فراوان و گذشت هفت ماه از اتمام بازیهای آسیایی گوانگژو امروز علیرضا منصوریان از سوی فدراسیون فوتبال به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال امید انتخاب شد.
در پی نشست امروزاعضای فدراسیون فوتبال ایران علیرضا منصوریان دستیار سابق افشین قطبی در تیم ملی بزرگسالان بعنوان گزینه نهایی هدایت تیم فوتبال امید معرفی شد. هادی طباطبایی و بیژن طاهری هم بعنوان مربی دروازه بانها و مربی تمرین دهنده به عنوان دستیار با تیم امید همکاری خواهند کرد. در این میان ناصر شفق مدیر تیم فوتبال امید و عباس ترابیان بعنوان سرپرست این تیم انتخاب شدند.
تیم فوتبال امید در مرحله دوم وحذفی مسابقات مقدماتی المپیک لندن در دو دیدار رفت و برگشت طی روزهای 29 خرداد و 2 تیر به مصاف تیم امید عراق خواهد رفت. همچمنین قرار است فردا در نشست خبری کارلوس کی روش وی به غیراز معرفی علی منصوریان برای تیم امید امید نمازی هم بعنوان دستیار ایرانی کی روش در تیم ملی بزرگسالان رسما معرفی شود. امید نمازی بازیکن سابق تیم ملی فوتسال آمریکا و سرمربی تیمهای فیالادلفیا و شیکاگو رداستارز در لیگ دبلیو پی اس بوده. نمازی پس از همکاری با محمد خاکپور درتیم استیل آذین در نیم فصل لیگ دهم هم اینک دستیار محمود یاوری در این تیم تهرانی است.

هفته سی و دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های ایران فردا با برگزاری سه دیدار آغاز میشود. دیدارهای این هفته از حساسیت ویژه ای برخورداست چرا که نتایج بازی تیم‌های شاهین بوشهر و صنعت نفت آبادان در مقابل حریفانشان می‌تواند منجر به مشخص شدن چهره نخستین تیم سقوط کننده به لیگ دسته اول شود ضمن آنکه میتواند چهره قهرمان لیگ را نیز در فاصله دو هفته مانده به پایان بازیها معرفی کند. هفته سی و دوم با برگزاری دو دیدار دراصفهان و بوشهرآغاز می شود و یکشنبه هفته آینده با جدال تراکتورسازی تبریز و صبای قم به پایان می رسد. طبق برنامه فردا دیدارهای هفته سی و دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های با برگزاری دو دیدار همزمان در اصفهان و بوشهر آغاز میشود.




No comments:

Post a Comment