Tuesday, April 19, 2011

پیروزی تیمهای اول و دوم کنفرانس شرق



اما در سومین شب از مسابقات پلی آف لیگ ان بی ای، شب گذشته دو دیدار از کنفرانس شرق برگزار شد که تیمهای اول و دوم این کنفرانس در مقابل حریفانشان به برتری دست یافتند.
شیکاگو بولز رده اولی در برابر ایندیانا پیسرز رده هشتمی به برتری رسید. در این دیدار شیکاگو در یونایتد سنتر میزبان ایندیانا بود که توانست میهمانش را با نتیجه نزدیک ۹۶ بر ۹۰ شکست دهد. در این دیدار که دومین مصاف دو تیم در مرحله پلی آف بود هر تیم دو کوارتر را به سود خود به پایان برد اما این میزبان بود که با درخشش دریک روز بازی را به سود خود به پایان برد. روز در این دیدار ۳۶ امتیاز، ۸ ریباند، ۶ تلاش منجر به امتیاز و ۲ توپ ربایی به نام خود ثبت کرد تا مرد اول تیم پیروزی باشد. در آن سو هم دنی گرنگر، شوتینگ فورارد ایندیانا ۱۹ امتیاز و دو ریباند برای تیمش به دست آورد اما باز هم نتوانست مانع از شکست این تیم شود. با این پیروزی شیکاگو هم با نتیجه دو بر صفر از حریفش پیش افتاد تا به صعود به دور بعد امیدوارتر شود.

اما در دیگر دیدار این کنفرانس، میامی هیت در آمریکن ارلاینز آرنا، میزبان فیلادلفیا سونی سیکسرز بود. دواین وید کریس باش و لبران جیمز ستارگان هیت در این بازی هم قدرت خود را به رقیبان کشیدند. در این دیدار که با پیروزی ۹۴ بر ۷۳ میامی به پایان رسید، لبران جیمز باز هم مرد اول تیمش بود. جیمز در این دیدار ۲۹ امتیاز، ۷ ریباند و ۶ تلاش منجر به امتیاز برای تیمش به دست آورد. کریس باش هم ۲۱ امتیاز دیگر به دست آورد تا تیمش پیروز این دیدار باشد. در تیم فیلادلفیا هم ایوان ترنر، شوتینگ گارد تیم هفتم کنفرانس شرق ۱۵ امتیاز و شش ریباند برای تیمش به ارمغان آورد. با این نتیجه میامی هیت در مجموع دو بر صفر از فیلادلفیا پیش افتاده و برای صعود به مرحله بعد به دو برد دیگر نیاز دارد.

امشب در ادامه بازیهای پلی آف سه بازی برگزار میشود که طبق برنامه اورلاندو مجیک از آتلانتا هاوکس پذیرای می کند پورتلند ترایل بلیزرز در خانه دالاس ماوریکس به میدان میروند و باستن سلتیکس میزبان نیویورک نیکس است اما شهر بوستون دیروز میزبان بیش از ۴۰ هزار ورزشکار بود. دیروز دوی ماراتن بوستون برگزار شد و باز هم یک کنیایی به مقام نخست رسید و رکوردشکنی کرد. در ماراتن بوستون که به مسافت چهل و دو کیلومتر و ۱۹۶ متر برگزار شد جفری موتای
از کنیا با ثبت زمان دو ساعت و ۳ دقیقه و ۲ ثانیه، رکورد این رشته را حدود دو ثانیه بهبود بخشید اما این رکورد به نام این دونده ثبت نخواهد شد، چون مسابقات ماراتن بوستون جزو مسابقات رسمی فدراسیون بین المللی دو و میدانی به حساب نمی آید. اما کنیای ها که در دو مارتن بلغارستان و لندن پیشتاز بودند در ماراتن زنان بوستون هم به قهرمانی رسیدند. کارولین کیلِل کنیایی، با زمان دو ساعت و ۲۲ دقیقه و ۳۶ ثانیه به مقام نخست رسید. اما در بخش دوی با ویلچر هم ماسازومی سوئیجیما و واکاکو توشیدا از ژاپن به مقام نخست بخش مردان و زنان دست یافتند.




No comments:

Post a Comment