Thursday, April 21, 2011

شکست ممفیس و پیروزی لیکرز و اوکلاهوما سیتی



پنجمین روز از مسابقات پلی آف ان بی ای، با انجام سه دیدار از کنفرانس غرب پیگیری شد.
طی یکی از آنها دیشب لس انجلس لیکرز شکست دیدار نخستش در برابر نیواورلینز هورنتس را جبران کرد. در این دیدار که در استیپلز سنتر و در حضور نزدیک به ۱۹ هزار تماشاگر برگزار شد، مدافع عنوان قهرمانی با نتیجه ۸۷ بر ۷۸ میهمانش را از پیش رو برداشت. در این دیدار شاگردان فیل جکسون بغیر از کوارتر نخست که به تساوی کشید درسه کوارتر دیگر به برتری رسیدند. در شبی که کوبی برایانت در فرم ایده آلش نبود اندرو بینام سنتر لیکرز، با کسب ۱۷ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۱ تلاش منجر به گل، یک توپ ربایی و ۲ بلاک شات، درکنار ران آرتس نقش مهمی در پیروزی تیمش در این دیدار داشت. در تیم هورنتس هم تروور آریزا، شوتینگ فوروارد این تیم، با کسب ۲۲ امتیاز و ۷ ریباند، امتیاز آورترین بازیکن تیمش بود. با این پیروزی دو تیم در مجموع به تساوی یک بر یک رسیدند تا همه چیز مساوی شود.

در دیدار دیگری ممفیس گریزلیز، تیم هشتم کنفرانس غرب که در بازی نخستش در برابر تیم نخست این کنفرانس، سن آنتونیو اسپرز به پیروزی رسیده بود دیشب در دومین جدال تن به شکست داد. در این دیدار که در ورزشگاه ای تی. اند. تی. و به میزبانی اسپرز برگزار شد سان آنتونیو بار دیگر مانو جینوبیلی آرژانتینی را در ترکیب داشت وموفق شد با نتیجه ۹۳ بر ۸۷ یاران حامد حدادی را شکست دهد. در این دیدار تیم دانکن و ریچارد جفرسون هم در ترکیب سن آنتونیو درخشیدند دانکن، سنتر این تیم با کسب ۱۶ امتیاز ۱۰ ریباند و یک تلاش منجر به گل امتیاز آورترین بازیکن تیمش بود، جفرسون هم ۱۶ امتیاز به اندوخته تیمش افزود تا سن آنتونیو این بازی را بسود خود به پایان برد. در ترکیب ممفیس هم مارک گسول، سنتر این تیم با کسب ۱۲ امتیاز و ۱۷ ریباند امتیاز آورترین بازیکن تیمش بود.بدین ترتیب دو تیم در مجموع در عدد یک به تساوی رسیدند.

در دیگر دیدار شب گذشته، دنور ناگتس در دومین دیدارش هم مقابل اوکلاهوما سیتی تاندر شکست خورد. در این دیدار که در حضور ۱۸ هزار تماشاگر و به میزبانی اوکلاهوما برگزار شد، این تیم توانست حریفش را با نتیجه ۱۰۶ بر ۸۹ شکست دهد. کوین دورانت شوتینگ فوروارد ۲۲ ساله اوکلاهوما، با ارائه یک بازی زیبا موفق شد ۲۳ امتیاز، ۵ ریباند و ۵ تلاش منجر به امتیاز برای تیمش به دست آورد.با این پیروزی اوکلاهوما سیتی تاندر دو بر صفر از حریفش پیش افتاد و برای صعود تنها به دو برد دیگر نیاز دارد. امشب در ادامه بازیهای مرحله پلی آف میامی هیت با فیلادلفیا سونی سیکسرز شیکاگو بولز با ایندیانا پی سرز و دالاس ماوریکس با پورتلند ترایل بلیزرزر دیدار می کند.

No comments:

Post a Comment