Tuesday, March 15, 2011

لیگ قهرمانان آسیا با برد پرگل سپاهان وباخت استقلال


تيم فوتبال سپاهان اصفهان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا، الجزيره امارات را با نتیجه ۵ بریک در هم کوبید.دو تيم سپاهان ايران و الجزيره امارات در هفته دوم رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا در اصفهان به مصاف هم رفتند كه نيمه نخست اين بازي با نتيجه ۲ بر صفر بسود سپاهان به پايان رسيد. احمد جمشيديان در دقایق ۳ و ۲۴ دو گل برای شاگردان قلعه نویی به ثمر رساند تا تیم میزبان با خیالی راحت به رختکن برود. در نیمه دوم و در ادامه حملات گسترده سپاهان، این الجزیره بود که در دقیقه ۵۳ به گل رسید. ولی سه دقیقه بعد ابراهیم توره بار دیگر برای سپاهان گلزنی کرد تا سپاهان ۳ بر یک پیش بیفتد. این پایان کار نبود و یانوش مهاجم بوسنیایی این تیم، در دقیقه ۶۵ گل چهارم و جواد کاظمیان دقیقه ۹۰ گل پنجم زردپوشان را به تور دروازه الجزیره امارات نشاندند تا سپاهان به دومین پیروزی خود دست باد.
در چارچوب همين رقابتها استقلال ايران، در عربستان بازی يك بر صفر برده را با باخت دو بر يك مقابل النصر عوض كرد. استقلال ايران که از گروه دوم ليگ قهرمانان آسيا سه شنبه شب در حضور بيش از دوازده هزار نفر در ورزشگاه ملك فهد عربستان به مصاف النصر عربستان رفته بود در نیمه اول یک بر صفر از حریف پیش افتاد، ولی در نیمه دوم دوگل دریافت کرد، تا پس از کسب یک تساوی در نخستین بازی ، اولین باخت خود را هم دشت کرده باشد. در نيمه نخست آبی پوشان پایتخت در دقيقه ۲۱، از روي كرنري كه بوسيله هوار ملا محمد ارسال شد، با ضربه سر حنيف عمران‌زاده به گل رسيد. اما‌ تیم میزبان در دقيقه ۶۷ حسين عبد الغني با شوت محكمي كه از بيرون محوطه جريمه وحید طالب لو را تسلیم کرد و بازي به تساوي كشيده شد. ۱۴ دقیقه بعد خطاي حنيف عمران‌زاده نزديك محوطه جريمه استقلال، یک ضربه ایستگاهی به النصر هدیه داد و عبدالرحمن آنرا به دومين گل تیم عربستانی تبدیل کرد.
اما در شرق آسیا، این رقابتها با پیروزی نمایندگان کره جنوبی و چین و شکست نمایندگان ژاپن و استرالیا پیگیری شد.در یکی از این بازیها، جیجویونایتد کره‌جنوبی، در خانه ملبورن ویکتوری استرالیا، با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید و صعود خود را حتمی کرد.ابتدا دانیل آلسوپ در دقیقه۳۷ ملبورن ویکتوری را پیش انداخت، ولی هیون بئون و هیون هو در دقایق ۴۱ و ۸۳ برای جیجویونایتد گلزنی کردند. همچنین امشب، تیمهای اف. سی. سئول کره‌جنوبی و تیانجین تدای چین با پیروزی بکار خود ادامه دادند. تیانجین تدای چین هم اینک با ۶ امتیاز صدر نشین گروه پنجم است و اف سی سئول کره جنوبی با دو پیروزی و ۶ امتیاز، پیشتاز گروه ششم میباشد.دومین هفته از نهمین دوره رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا، تحت تاثیر سونامی و زلزله ژاپن قرار گرفته و دیدارهایی که قرار بود در انکشور برگزار شود لغو شد

No comments:

Post a Comment