Tuesday, March 8, 2011

دو خبر از دنیای اسکی


در ادامه مسابقات جام جهانی اسنوبورد و درمارپیچ بزرگ موازی در مسکو، تودگشوا و فیشنالر به مقامهای اول زنان و مردان دست یافتند.
در بخش زنان اکاترینا تودگشوای روس به مقام نخست رسید، تا علاوه بر کسب پنجمین مدال طلای این فصلش، به صدرنشینی در رده بندی کلی این مسابقات هم ادامه دهد. پس از او توموکا تاکیوشی ژاپنی و دوریس گوئنتر اتریشی به ترتیب دوم و سوم شدند. در قسمت مردان هم رولاند فیشنالر ایتالیایی با غلبه بر روک مارگوک از اسلونی به مدال طلای مردان دست یافت. در رده بندی کلی مردان، بنجامین کارل اتریشی در صدر قرار دارد و فیشنالر و آندره آس پرومِگِر به ترتیب دوم و سوم هستند.

سوشی، میزبان المپیک زمستانی ۲۰۱۴ طی روزهای گذشته، میزبان تور جهانی اسکی فری راید هم بود. این رقابتها که چهارمین مرحله مسابقات اسکی آزاد محسوب میشد، با پیروزی یک سوئیسی به پایان رسید. ساموئل آنتاماتِن که پیش از این نتوانسته بود جواز این رقابتها را بدست آورد، با وایلدکارت، به این رقابتها راه یافت و در نهایت به مقام نخست رسید. پس از او آئورالین دوکروز فرانسوی و اشتفان هاسل اتریشی به ترتیب دوم و سوم شدند. این پیروزی باعث شد تا آنتاماتن با پیشی گرفتن از جرمی پرووست، به صدر رده بندی کلی اسکی تور جهانی فری راید راه یابد.


No comments:

Post a Comment