Sunday, March 6, 2011

قهرمانی وان در سوپر جی

امروز در ادامه مسابقات جام جهانی اسکی آلپاین، در رشته سوپر جی اسکی زنان، لیندزی وان آمریکایی، با پیروزی در تراویزیوی ایتالیا، برای سومین سال متوالی به مقام نخست جام جهانی سوپر جی دست یافت.
وان ۲۶ ساله، دارنده مدال طلای آلپاین المپیک ونکوور، در این مسابقه که در پیست آرتیکو دی پرامپِرو برگزار شد، با زمان یک دقیقه و ۲۱ ثانیه و ۷۵ صدم ثانیه، بالاتر از هموطنش جولیا مانکوسو و ماریا ریش آلمانی به مقام نخست رسید تا در رده بندی کلی این مسابقات با ۵۶۰ امتیاز و ۱۷۱ امتیاز اختلاف با ریش، به مقام قهرمانی سوپر جی دست پیدا کند.

همچنین امروز در مسابقه رشته مارپیچ مردان، در اسلونی، ماریو مات اتریشی به مقام نخست دست یافت. در این مسابقه در حالیکه ایویکا کوستلیچ و ژان بابتیس گرانژ به دلیل خطا از دور مسابقه حذف شدند، مات با کسب زمان یک دقیقه و ۴۹ ثانیه ۱۴ صدم ثانیه، زودتر از بقیه از خط پایان گذشت. در رده بندی کلی اسلالوم اما ایویکا کوستلیچ در صدر قرار دارد و پس از او ژآن بابتیست گرانژ و آندره مایرر به ترتیب دوم و سوم هستند.

اما در مسابقات فری اسکی آزاد اروپا و در رشته هف پایپ زنان، ویرجینی فایوره سوئیسی به مقام نخست رسید. در این مسابقه که در لاکس سوئیس برگزار شد، فایوره با کسب ۹۰ و ۱۷ صدم امتیاز برای پنجمین بار در پنجمین حضورش در این رقابتها به عنوان نخست دست یافت. پس از او آنائیس کارادوی فرانسوی و کاترین آئرتس بلژیکی به ترتیب دوم و سوم شدند.

No comments:

Post a Comment