Thursday, March 10, 2011


در مسابقات فصل عادی لیگ بسکتبال ان بی ای، شب گذشته یازده بازی برگزار شد که در یکی از آنها ممفیس گریزلیز، در خانه در برابر نیویورک نیکس تن به شکست داد.
ممفیس این دیدار را با نتیجه نزدیک ۱۰۸ بر ۱۱۰ به حریف خود واگذار کرد. کارملو آنتونی، شوتینگ فوروارد نیویورک با کسب ۳۱ امتیاز، ۵ ریباند و شش تلاش منجر به امتیاز، بار دیگر ستاره میدان شد. ضمن آنکه حامد حدادی، ستاره ایرانی ممفیس هم در این دیدار یک فرصت حضور یک دقیقه ای در میدان را به دست اورد که حاصل آن یک ریباند بود.

در دیگر دیدار شب گذشته، باستن سلتیکس در برابر تیم دوم لس انجلس شکست خورد. نایب قهرمان فصل گذشته این رقابتها که در برابر لس انجلس کلیپرز به میدان رفته بود، با نتیجه ۱۰۳ بر ۱۰۸ بازی را به میهمانش واگذار کرد. مو ویلیامز، گارد قدرتی کلیپرز، با کسب ۲۸ امتیاز و سه ریباند، امتیاز آورترین بازیکن تیمش بود. بلیک گریفین با ۱۲ امتیاز، ۷ ربیاند و ۵ پاس گل کمک بزرگی برای این تیم بود.

همچنین در دیداری دیگر، اورلاندو مجیک، ۱۰۶ بر ۱۰۲ ساکرامنتو کینگز را مغلوب کرد. در این دیدار که در زمین ساکرامنتو برگزار شد، جمیر نلسون، گارد قدرتی اورلاندو، با کسب ۲۶ امتیاز، ۳ ریباند و ۴ تلاش منجر به امتیاز، و دوایت هاوارد سنتر آین تیم، معروف به سوپرمن، با ۱۵ ریباند، و ۱۶ امتیاز نقش به سزایی در پیروزی تیمشان داشتند.


No comments:

Post a Comment