Sunday, March 6, 2011

خبرهایی از ان بی ای

بار دیگر دو دیدار از لیگ ملی بسکتبال آمریکا، ان بی ای، در لندن برگزار شد.
شب گذشته د ر ادامه بازیهای فصل عادی ان بی ای شش دیدار برگزار شد که در یکی از آنها تیم نیوجرسی نتس برای دومین شب متوالی در سالن او توی لندن به مصاف تورنتو رپتورز رفت و در پایان به سختی از سد این حریف گذشت. در این دیدار هم که با استقبال لندنی ها روبرو شد، نیوجرسی موفق شد با نتیجه ۱۳۷ بر ۱۳۶ میهمانش را از پیش رو بردارد. بروک لوپز، سنتر نیوجرسی با کسب ۳۴ امتیاز، ۱۴ ریباند و سه تلاش منجر به امتیاز، بهترین تیمش بود.

اما در پنج بازی دیگری که در خاک آمریکا برگزار شد، لس انجلس کلیپرز در برابر دنور ناگتس به پیروزی دست یافت. در این دیدار که به میزبانی لس انجلس برگزار شد، تیم میزبان با نتیجه ۱۰۰ بر ۹۴ حریفش را به خانه فرستاد. بلیک گریفین، فوروارد قدرتی کلیپرز در این دیدار ۱۸ امتیاز، ۱۲ ریباند و ۹ تلاش منجر به امتیاز برای تیمش کسب کرد.

و در آخر، پورتلند تریل بلیزرز با نتیجه ۹۳ بر ۶۹ شارلوت بابکتس را مغلوب کرد. در این دیدار که به میزبانی پورتلند برگزار شد، لامارکوس آلدریج، فوروارد قدرتی پورتلند، با کسب ۲۶ امتیاز، ۷ ریباند و دو بلاک شات، امتیاز آورترین بازیکن تیمش لقب گرفتدر دیگر دیدارها واشنگتن ویزاردز۱۰۳ به ۹۶ از سد مینه سوتا تیمبرولوز گذشت.ایندینا پیسرز ۹۵ به ۱۱۲ تسلیم هیوستون راکتس شد و دیدار تمیهای ساکرامنتو کینگز با یوتاجاز با برتری ۱۰۹ به ۱۰۲ یوتا پایان یافت.

No comments:

Post a Comment