Sunday, September 19, 2010

خبرهایی از دنیای فوتبال


هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ فرانسه، لوشمپیونا، با پیروزی قاطع صدرنشین همراه بود. سنت اتین که در خانه، میزبان مون پیلیه بود توانست با نتیجه سه بر صفر حریفش را در هم بکوبد. دیمتری پایت دو بار و امانوئل ریویه یک بار برای سنت اتین گلزنی کردند تا این تیم با سیزده امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر همچنان در صدر قرار داشته باشد.

در دیگر دیدار مهم این هفته لوشمپیونا، المپیک مارسی هم با نتیجه مشابه سه بر صفر آرله آوینون را از پیش رو برداشت. در این دیدار که در ورزشگاه خانگی آرلس برگزار شد، آیو دو و چیرو یک گل برای میهمان به ثمر رساندند تا این تیم با کسب سه امتیاز این دیدار، رده هفتمی خود را تضمین کنند.

در فوتبال هلند، هفته ششم لیگ اردویزیه با پیروزی ارزشمند آژاکس در برابر فاینورد روتردام پیگیری شد. در این دیدار نماینده آمستردام موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد فاینورد عبور کند. با این پیروزی آژاکس با 16 امتیاز به رده نخست جدول صعود کرد و فاینورد روتردام هم با 13 امتیاز به مکان یوم جدول سقوط کرد.

اما در هفته هفتم مسابقات لیگ فوتبال بلژیک، ژوپیلیر، ریسینگ گنک با پیروزی در برابر لوکرن به صدرنشینی خود ادامه داد. در این دیدار که در ورزشگاه خانگی گنک برگزار شد، تیم میهمان توانست با نتیجه سه بر یک لوکرن را در هم بکوبد تا با 19 امتیاز به صدرنشینی ادامه دهد. ووسن دو بار و اوگونجیمی یک بار برای گنک گلزنی کردند در حالی که لکو تنها گل لوکرن را به ثمر رساند.

در آمریکای جنوبی هفته هفتم لیگ فوتبال آرژانتین، آپرتورا،با تساوی تیمهای ولزسارزفیلد و آرسنال دو ساراندی همراه شد. در این دیدار که در ورزشگاه خانگی آرسنال برگزار شد، هر دو تیم هرچه زدند به در بسته زدند تا بازی با نتیجه صفر صفر به پایان برسد. با این تک امتیاز ولزسارزفیلد با 14 امتیاز در همان رده دوم باقی ماند و آرسنال هم با 13 امتیاز به رده چهارم صعود کرد.

همچنین در هفته ۲۳ مسابقات لیگ فوتبال برزیل، برازیلرو، بوتافوگو با نتیجه دو بر دو در برابر کروزیرو متوقف شد. در این دیدار که در زمین بوتافوگو برگزار شد. آلسنادرو و آبرو برای میزبان گلزنی کردند در حالیکه مونتیو هر دو گل کروزیرو را به ثمر رساند. با این تساوی و به دست آوردن یک امتیاز، تیمهای بوتافوگو و کروزیرو در همان مکانهای سوم و چهارم جدول رده بندی باقی ماندند.

No comments:

Post a Comment