Tuesday, September 28, 2010

خبرهایی از دنیای فوتبال


هفته دوم رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان اروپا، از امشب با برگزاری 8 دیدار آغاز میشود.
در دور دوم مرحله گروهی و از گروه ششم، امشب چلسی انگلیس میزبان المپیک مارسی است. چلسی که در لیگ انگلیس بازی در مقابل منچستر سیتی را واگذار کرده و با شکست در برابر نیوکاسل از دور مسابقات کارلینگ کاپ حذف شده، در این دیدار به دنبال جبران است.در دیگر دیدار این گروه، اسپارتاك مسكو با زیلینای اسلواكی روبرو میشود.

رئال مادرید هم در خانه اوسر به میدان خواهد رفت. کهکشاهی های مادرید که بازی نخست در برابر آژاکس را با نتیجه دو بر صفر به سود خود به پایان بردند این روزها با مشکل گلزنی روبرو هستند. برای همین خوزه مورینیو در دیدار امشب از ابتدا از کریم بنزما در ترکیب اصلی استفاده خواهد کرد.

در گروه هفت هم میلان ایتالیا میهمان آژاکس آمستردام است. میلان که بازی نخست خود را در برابر اوسر را با نتیجه دو بر صفر به سود خود به پایان برده است، در حالی به مصاف آژاکس می رود که کلارنس سیدورف و زلاتان ابراهیموویچ، دو بازیکن این تیم قبلا در عضویت تیم هلندی بوده اند. آژاکس هم که در دیدار نخست در برابر رئال مادرید شکست خورده، به دنبال جبران و کسب سه امتیاز این دیدار خانگی است. قهرمان چهار دوره مسابقات لیگ قهرمانان اروپا می تواند در دیدار امشب از لوئیز سوارز، کاپیتانش در ترکیب اصلی استفاده کند. درگروه پنج، تیم رم با كلوژ رومانی و بازل با بایرن مونیخ مسابقه می دهد و از گروه هشت، براگای پرتغال با شاختار اوكراین و پارتیزان بلگراد با آرسنال بازی میکند.

دوید بکام، کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال انگلیس برای رایزنی درباره میزبانی مسابقات جام جهانی راهی ترینیداد و توباگو شد. هافبک سابق تیم ملی انگلیس برای جلب نظر مقامات بانفوذ فیفا برای میزبانی انگلیس در مسابقات جام جهانی فوتبال در سال 2010 یا 2022راهی انکشور شده است.

خبری دیگر درباره ستاره فوتبال انگلیس. بکام از نشریه ای بدلیل آنچه که او نسبت دادن مسائل غیرواقعی به خود نام برده، به دادگاه شکایت کرده است. در حالیکه مجله ،این تاچ، در مقاله ای از زندگی یک روسپی، بکام را متهم به برقراری رابطه جنسی با او کرده بود، گروه وکلای حقوقی بکام، از این نشریه به دادگاه شکایت کرده است.

چهره خبر ساز دیگر، دیگو آرماندو مارادونا، در مصاحبه با شبکه فاکس اسپورت عنوان کرده که علاقه دارد، مجددا سرمربیگری تیم ملی آرژانتین را به دست گیرد. سرمربی آلبی سلسته در جام جهانی آفریقای جنوبی که پس از شکست در برابر تیم ملی آلمان وحذف شدن، از این تیم کنار گذاشته شد، اظهار داشته حاضر است برای سرمربیگری این تیم جانش را هم بدهد.

ودیدیه دشان، سرمربی المپیک مارسی، از رد پیشنهاد مربیگری لیورپول در آغاز فصل خبر داد. در حالیکه دشان به همراه تیم فعلی اش المپیک مارسی به مصاف تیم سابقش چلسی خواهد رفت، از رد پیشنهاد مربیگری لیورپول، پیش از سپردن آن به روی هاجسون خبر داد.


No comments:

Post a Comment