Thursday, September 2, 2010

نتایج تنیس آزاد آمریکا


اما گذشته از بسکتبال، رقابتهای تنیس یو اس اوپن، چهارمین و آخرین گراند اسلم فصل هم در جریانه و دومین روز مسابقات تنیس آزاد آمریکا، با پیروزی رافائل نادال و کارولین وژنیاکی به پایان رسید.
رافائل نادال، قهرمان هشت گرنداسلم و قهرمان مسابقات رولان گاروس و ویمبلدون امسال، در سه ست از سد تیموراز گاباشویلی روس به پیروزی رسید تا راهی دور دوم این مسابقات شود.

همچنین نواک ژوکوویچ صرب هم با عبور از سد هموطنش ویکتور ترویکی راهی دور دوم این مسابقات شد. ژوکوویچ نفر سوم ،تنیس جهان در این دیدار به سختی و با حساب سه بر دو به پیروزی رسید تا راهی دور بعد شود.

در دیگر دیدارها مردان هم مارکوس بقداتیس قبرسی با شکست در برابر آرناد کلمان فرانسوی از دور مسابقات حذف شد. بقداتیس با نتیجه سه به دو مغلوب کلمان شد، تا فرانسوی ها، امیدوار به دور بعد یو اس اوپن باشند.

اما در رقابتهای زنان، کارولین وژنیاکی بلژیکی، که هم ینک تنیسور شماره یک زنان جهان محسوب میشه، با پیروزی در برابر چلسی گولیکسون آمریکایی راهی دور بعد شد. وژنیاکی بیست ساله در این دیدار در دو ست و با نتایج مشابه شش بریک از سد حریفش گذشت تا قدم نخست را محکم بردارد.

در دیگر دیدارهای تنیس زنان مسابقات آزاد آمریکا، یلنا یانکوویچ صرب، بخت پنجم کسب جام، با نتیجه دو بر یک سیمونا هلپ رومانیایی را شکست داد و جواز حضور در دور بعد را گرفت.

و ماریا شاراپووای روس،نفر سابق تنیس جهان و تنیسور رده شانزدهم ، جدول کنونی تنیس بازان حرفه ای هم با نتیجه دو بر یک از سد جارمیلا گروت از جمهوری چک گذشت و راهی دور دوم این مسابقات شد



No comments:

Post a Comment