Tuesday, September 14, 2010

آغاز فصل جدید ان اف ال


فصل جدید مسابقات لیگ ملی فوتبال آمریکا، ان اف ال، با انجام شانزده دیدار آغاز شد.

در مهمترین دیدارها تیم واشینگتن ردسیکنز موفق شد در نخستین گام، سیزده بر هفت تیم پرافتخار دالاس کابویز را از پیش رو بردارد. تیم محبوب پایتخت در حالیکه در پایان وقت سوم با نتیجه ده بر هفت از حریف پیش بود، در وقت چهارم هم با به ثمر رساندن یک فیلد گل سه امتیازی موفق شد با نتیجه سیزده بر هفت حریفش را از پیش رو بردارد.

همچنین در دیگر دیدارمنطقه ی شرق، بالتیمور ریونز توانست در خانه نیویورک جتز به برتری دست یابد. در این دیدار که در ورزشگاه یک میلیارد و ششصد میلیون دلاری نیو میدولندز برگزار شد، بالتیمور 38 دقیقه صاحب توپ بود، در حالیکه مالکیت توپ تیم میزبان، تنها 21 دقیقه بود. همین برتری در تصاحب توپ، باعث شد تا تیم میهمان بتواند با یک اختلاف و با نتیجه ده بر نه میزبانش را از پیش رو بردارد.

همچنین تیم نیوانگلند پتریوتز با نتیجه 38 بر 24 سینسیناتی بنگالز را مغلوب کرد. دو تاچ دان از سه تاچ دان وس وِکر با پاسهایی طلایی تام بِری دی، کوارتربک این تیم به ثمر رسید.گفتنی است که بِرَی دی هفته پیش، در یک تصادف اتومبیل، از مرگ حتمی نجات یافت. تیم سینسیناتی در حالی این دیدار را واگذار کرد که در 31 دقیقه این بازی صاحب توپ بود، در حالیکه سهم پتریوتز 28 دقیقه بود.

همچنین، تیم سیاتل سی هاوکس با نتیجه ٣١ بر 6، فرانسیسکو فورتی ناینرز را در هم کوبید. در حالیکه فورتی ناینرز وقت نخست را با نتیجه سه بر صفر به سود خود به پایان برده بود، سی هاوکس در هر دو وقت دوم و سوم، چهارده امتیاز به دست آورد تا در آخر پیروز این دیدار نام گیرد و در سایر بازیهای هفته نخست لیگ حرفه ای فوتبال آمریکایی ان اف ال، میامی دولفینز ١٥ بر ١٠ بوفالو بیلز را شکست داد، شیکاگو برز با نتیجه ١٩ بر ١٤ دیترویت لاینز را از پیش رو برداشت. همچنین تنسی تایتنز ٣٨ بر ١٣ اوکلند ریدرز را مغلوب کرد. دیدار تیمهای نیویورک جاینتس و کارولینا پنترز با حساب 31 بر 18 به سود جاینتس به پایان رسید، پیتسبورگ استیلرز، تیم آتلانتا فالکونز با نتیجه ١٩ بر ٩ پشت سر گذاشت. تمپا بی باکانرز، کلیولند برانز را ١٧ بر ١٤ شکست داد، جکسون ویل جاگوارز ٢٤ بر ١٧ دنور برونکوز را مغلوب کرد، دیدار تیمهای هیوستن تکزانس و ایندیاناپولیس کولتس، با نتیجه ٣٤ بر ٢٣ به سود نماینده هیوستن به پایان رسید، سن لوئیز رمز، در برابر آریزونا کاردینالز، با نتیجه ١٧ بر ١٣ شکست خورد و فیلادلفیا اِیگلز با نتیجه ٢٠ بر ٢٧ بازی را به گرین بی پکرز واگذار کرد.

No comments:

Post a Comment