Monday, September 27, 2010

خبرهایی از دنیای سرعت



در ادامه مسابقات اتومبیلرانی نسکار و از سری مسابقات جام اسپرینت، جیمی جانسون به مقام نخست مسابقه بین المللی دوور درپیست دلاور دست یافت.
او با خودروی شورولتش پیست یک و نیم کیلومتری این مسابقه را چهارصد بار با سرعت میانگین 112 کیلومتر در ساعت دور زد، تا بعنوان راننده نخست از خط پایان عبور کند. این ششمین عنوان این فصل، جانسون است. پس از او جف برتون و جوی لوگانو به ترتیب دوم و سوم شدند.

مکس بیاجی برغم کسب رتبه یازدهم در دور نخست و مقام پنجم در دور دوم مسابقات سوپربایک در ایمولا، به مقام قهرمانی مسابقات این فصل دست یافت. در حالیکه کارلوس چکا با موتور دوکاتی، در هر دو دور مسابقه ایمولا به مقام نخست دست یافت، این مکس بیاجی بود که با عملکرد درخشانش در طول فصل، جام قهرمانی این فصل مسابقات جهانی سوپربایک را به خود اختصاص داد.

و تیم موتورکراس آمریکا برای ششمین بار پیاپی به مقام نخست مسابقات موتورکراس ملتها دست یافت. در دور پایانی این مسابقات در دنور کلرادو، رایان دونگی و اندرو شورت به ترتیب اول و دوم شدند تا آمریکا با 23 امتیاز به مقام نخست دست یابد. بلژیک هم با 30 امتیاز دوم شد و تیم آلمان هم با 44 امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داد.

No comments:

Post a Comment