Wednesday, September 29, 2010

خبرهایی از فوتبال جهان


در روز نخست از هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از هشت دیدار برگزار شده، هفت پیروزی و یک تساوی به ثبت رسید.
تیمهای چلسی، رئال مادرید، بایرن مونیخ، شاختار، آرسنال، اسپارتارک مسکو و آ.اس. رم، مقابل حریفانشان به پیروزی رسیدند وآ.ث. میلان مقابل آژاکس متوقف شد. درحالیکه چلسی پس از دو باخت در مسابقات داخلی انگلیس، دیشب با نتیجه دو برصفر از سد میزبانش المپیک مارسی گذشت، دیدیه دشان، سرمربی مارسی، این نتیجه را نشان دهنده فاصله تیمش با قهرمان فصل پیش لیگ برتر انگلیس دانست.
همچنین کارلو آنچلوتی، سرمربی چلسی، نیمه دوم را نسبت به نیمه اول، سخت تر توصیف کرد و در عین حال گفت، که این پیروزی را پایان همه چیز نمی داند، زیرا ۴ بازی مشکل دیگر هم در پیش است.

همچنین در دیگر دیدار دیشب، رئال مادرید، در خانه اوسر به پیروزی یک بر صفر دست یافت. رئال با تک گل دقیقه ۸۱ آنخل دی ماریا، موفق شد دیگر نماینده فرانسه را شکست دهد. خوزه مورینیو، سرمربی کهکشانی های مادرید تیمش را مستحق برد در این دیدار نامید و دلیل آن را تمرکز زیاد و کنترل بر روی بازی دانست . همتای مورینیو در اوسر، ژان فرناندز هم، میزبانی تیم بزرگی مانند رئال را باعث افتخار دانست و همچنین از اشتباهی که باعث از دست رفتن تساوی شد، ابراز ناراحتی کرد.

در دیگر دیدار مهم دیشب، آژاکس آمستردام در خانه در برابر میلان ایتالیا با نتیجه یک بر یک متوقف شد. ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی میلان، سیستم ۴-۳-۲-۱ و کارهای ترکیبی را دلیل موفقیت تیمش در کسب تساوی در خانه حریف نامید. همچنین مارتین یول، سرمربی آژاکس، بازی تیمش را قابل قبول دانست، اما از نتیجه، ابراز ناراحتی کرد، او همچنین دلیل تغییر تاکتیک تیمش را تعویض اجباری آنیتا وورنون، بدلیل مصدومیت نامید.

در چارچوب همین مسابقات امشب هشت دیدار برگزار می شود که در مهمترین آنها اینترناسیوناله ایتالیا در خانه پذیرای وردربرمن آلمان است. این دیدار در حالی برگزار می شود که اینتر در دیدار نخست در برابر توئنته انسخده و وردربرمن در برابر تاتنهام هاتسپر به تساوی دست یافته اند. مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در حالی به مصاف نماینده آلمان خواهد رفت که در چارچوب مسابقات این هفته سری آ بازی را با نتیجه یک بر صفر به رم واگذار کرده است.

همچنین منچستر یونایتد میهمان والنسیای اسپانیاست. در حالیکه سر الکس فرگوسن، سرمربی شیاطین سرخ در دیدار امشب نمی تواند از رایان گیگز، پول اسکولز و وین رونی بدلیل مصدومیت استفاده کند، اما به پیروزی در این دیدار امیدوار است. گفتنی است منچستر در ۱۸ بازی ای که در خاک اسپانیا انجام داده، تنها یک بار به پیروزی رسیده است.

همچنین بارسلونا هم میهمان روبین کازان روسیه است. لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسا که در دیدار در برابر اتلتیکو مادرید مصدوم شد، به احتمال فراوان می تواند تیمش را در این دیدار همراهی کند. این در حالیست که پپ گواردیولا، سرمربی بارسا سلامت مسی را با ارزشتر ازنتیجه بازی امشب دانست.


No comments:

Post a Comment