Sunday, November 28, 2010

صدرنشینی موقت استقلال


در فوتبال ایران، هفته شانزدهم رقابتهای فوتبال لیگ‌ برترامروز با پیروزی استقلال تهران، نفت‌آبادان، توقف فولاد و شکست استیل آذین‌ آغاز شد.
امروز تیم استقلال تهران در بندر انزلی با تک گل دقیقه ۴۱ حنیف عمران زاده از سد تیم ملوان گذشت و بطور موقت تا پیش از بازی پرسپولیس سپاهان وذوب اهن، نفت تهران، به صدر جدول رده بندی صعود کرد. در دیگر دیدارها، مردان علی پروین، تیم پر مهره استیل آذین در تبریز با سه گل مغلوب شهرداری آنشهر شدند. پاس همدان موفق شد فولاد خوزستان را با تساوی بدون گل متوقف کند و نفت آبادان هم با نتیجه ۳ بر یک از سد تیم صبای قم گذشت.

هفته چهاردهم لیگ فوتبال فرانسه، لوشمپیونا، هم با پیروزی و صدرنشینی المپیک مارسی پیگیری شد. در دیداری که استاد ولودروم مارسی برگزار شد، تیم المپیک مارسی توانست با نتیجه ۴ بر صفر مونت پیلیه را از پیش رو بردارد. در این دیدار گونزالز، چیرو، والبوئنا و رمی برای مارسی گلزنی کردند تا این تیم با ۲۵ امتیاز جای مونپلیه در صدر جدول رده بندی را به خود اختصاص بدهد. مونپلیه هم با ۲۴ امتیاز به رده سوم سقوط کرد.در دیداری دیگر هم بوردو در برابر لیل با تساوی یک بر یک متوقف شد. با این تساوی بوردو با ۲۳ امتیاز در رده ششم قرار گرفت و لیل هم با ۲۵ امتیاز رده دوم را به خود اختصاص داد.

در هفته شانزدهم لیگ فوتبال هلند، اردویزیه، تیم توئنته انسخده با وجود پیروزی چهار بر دو در برابر نایمخن از صدرنشینی بازماند. چرا که پی اس وی آیندهوون برغم باخت مقابل برادا همچنان پیشتاز است. در دیداری که در گوفراشتادیون و به میزبانی نایمخن برگزار شد، روئیز و یانمو هرکدام دو گل برای میهمان به ثمر رساندند، ضمن آنکه سیبوم و و لمینکس برای نایمخن گلزنی کردند. با این نتیجه توئنته با ۳۴ امتیاز و بدلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار گرفت و نایمخن هم با ۱۹ امتیاز رده دوازدهم را به خود اختصاص داد.

همچنین هفته هفدهم لیگ فوتبال بلژیک، ژوپیلیه، با یک نتیجه عجیب همراه شد. تیم استاندارلیژ که در خانه میزبان لیرس بود این تیم را با نتیجه هفت بر صفر در هم کوبید. در این دیدار سیریاک سه بار، ویستل دو بار و پیرونی و گارسیا گونزالس هر کدام یک بار برای میزبان گلزنی کردند. با این نتیجه استاندارلیژ با ۳۰ امتیاز در رده چهارم قرار گرفت و لیرس هم با ۹ امتیاز در مکان پانزدهم قرار گرفت. در دیداری دیگراندرلخت با پیروزی چهار بر یک در برابر شاقلاقوا به صدرنشینی خود ادامه داد. در این دیدار شاقلاقوا در دقیقه ۳۱ فابریس و دقیقه ۶۶ تورمنا را بدلیل دریافت کارت قرمز از دست داد تا ۹ نفره به کار خود خاتمه دهد. با این نتیجه اندرلخت با ۳۷ امتیاز صدرنشین ماند و شاقلاقوا هم با ۷ امتیاز در قعر جدول رفت.

No comments:

Post a Comment