Tuesday, November 16, 2010

شکست سنگین رداسکینز


هفته دهم مسابقات لیگ فوتبال آمریکایی، ان اف ال، با شکست عجیب واشنگتن رداسکینز همراه شد.
نماینده پایتخت که در خانه میزبان فیلادلفیا ایگلز بود در آخر با نتیجه ۵۹ بر ۲۸ بازی را به میهمان خود واگذارد کرد. در این دیدار مایکل ویک، کوارتر بک فیلادلفیا با پرتاب پاسهایی به طول ۳۳۳ یارد که به ۴ تاچ داون انجامید، ستاره بی چون و چرای میدان بود.در حالیکه حتی یک از پاسهای ویک توسط حریف قطع نشد، او نام خود را بعنوان نخستین بازیکن تاریخ ان. اف. ال. ثبت کرد که در یک دیدار بیش از ۳۰۰ یارد پاس داده، ۵۰ یارد حمل توپ کرده، پاسهایش منجر به ۴ تاچ داون شده و خودش نیز دو تاچ داون به دست آورده است.

در دیداری دیگر، دالاس کابویز با سرمربی جدید خود به نخستین برد پس از ۷ هفته ناکامی دست یافت. کابویز که در خانه نیویورک جاینتس به میدان رفته بود، موفق شد با درخشش جان کیتنا، کوارتر بک خود جاینتس را شکست دهد. پاسهای کیتنا در این دیدار ۳۲۷ یارد را طی کرد و سه تاچ داون برای کابویز به ارمغان آورد.

همچنین در دیداری دیگر، نیوانگلند پتریوتس از سد میزبانش پیتسبورگ استیلرز گذشت. در این دیدار که با برتری ۳۹ بر ۲۶ پتریوتس همراه بود، تام بردی، کوارتر بک پتریوتس یک پاس منجر به تاچ داون داد و خودش هم یک تاچ داون به دست آورد تا خیال تیمش از پیروزی در این بازی خارج از خانه راحت شود

No comments:

Post a Comment